Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012

Δεν υπάρχει κακή διαφήμιση... υπάρχει όμως ηλίθια διαφήμιση.

Οι τελευταίοι μήνες υπήρξαν δύσκολοι γενικότερα, εξού και η απουσία κειμένων εδώ, καθώς ως γνωστόν, έγγραφα πάντα από το γραφείο μου, στο οποίο κατά τ'άλλα εργάζομαι σκληρά. Ευτυχώς το κλίμα αρχίζει και χαλαρώνει λίγο και βρήκα χρόνο για ένα διαφημιστικό διάλειμμα. Και όντως διαφημίσεις θα σας παρουσιάσω σήμερα. Διαφημίσεις που ξέρετε όλοι βέβαια, αλλά όχι όμως ακριβώς όπως τις έχετε δει ή ακούσει... Αυτές τις μέρες έβλεπα λίγο παραπάνω τηλεόραση και συνειδητοποίησα ότι εκτός του ότι τα ελληνικά κανάλια είναι όλα άθλια, αντίστοιχα άθλιες είναι και οι διαφημίσεις που πιπιλίζουν το μυαλό του Έλληνα καταναλωτή. Οι περισσότερες από αυτές απευθύνονται σε χαζούς και είναι σίγουρο ότι αυτός που τις εμπνεύστηκε πίστευε ότι έχει μπροστά του πρόβατα και όχι ανθρώπους.


Η πιο πρόσφατη κλασσική προβατοδιαφήμιση (μόνο μπεεεε δεν έχει μέσα) είναι αυτή με τον Κουασιμόδο που πουλάει χοτ-ντογκ. Τι διάολο πάθανε όλοι με αυτήν την ηλιθιότητα; Με το που προβλήθηκε, την επόμενη μέρα όλοι οι μαλάκες συγγενείς, φίλοι, συνάδελφοι κλπ, αλλά ΟΛΟΙ όμως, αναφωνούσαν ο ένας τον άλλον "ομορφάαααντρα μου!!!". Δηλαδή πόσο πιθηκισμό μπορεί να επιδείξει ο κόσμος ακόμα; Παίρνουν την παραμικρή πνευματική κουράδα που βγαίνει απο το βρωμοκώλι του κάθε αποτυχημένου διαφημιστή, και την αναμασάνε και την αντιγράφουν και την λιώνουν στην επανάληψη. Όπως είχαν κάνει με την άλλη ατάκα του απαράδεκτου ξεμαλλιασμένου παπαρόπληκτου του 11888, την "τυχαίο; δεν νομίζω", που όταν είχε πρωτοπαιχτεί, την άκουγα το πολύ κάθε 10 λεπτά, είτε ταίριαζε στην κουβέντα, είτε όχι.
"Κάηκε το φαγητό."
"Τυχαίο; Δεν νομίζω"
"Δεν βρίσκω τα συμβόλαια για την Cosmote"
"Τυχαίο; Δεν νομίζω"
"Μου ήρθε περίοδος"
"Τυχαίο; Δεν νομίζω"
Γαμιέστε όλοι τρικούβερτα, είτε το νομίζετε, είτε όχι....
Για να γυρίσουμε όμως στον ομορφάντρα, η επανάληψη της συγκεκριμένης ατάκα, μου προκαλεί απίστευτο ερεθισμό στα νεύρα και στον αριστερό όρχι (ο οποίος είναι πιο ευαίσθητος από τον δεξί και κατά 20 γραμμάρια βαρύτερος).  Και να πεις ότι ήταν καμιά εξυπνάδα να το καταλάβω, αλλά όλο το πανηγύρι στήνεται γύρω απο τη σκατόφατσα του συμπαθέστατου κατα τ'άλλα τυπάκου. Είναι απλά μια αδιάφορη παπαριά και φτύνω κατάμουτρα οποιονδήποτε προσπαθήσει να με πείσει για το αντίθετο. 


Όπως και να έχει η συγκεκριμένη διαφήμιση αυτή δεν με ενοχλεί τόσο. Απλά μου τη σπάνε οι μαλάκες που την αντιγράφουν. Υπάρχουν βέβαια και άλλες διαφημίσεις, οι οποίες πραγματικά με κάνουν να θέλω να σπάσω την τηλεόραση, γιατί είναι τόσο κακόγουστες και ηλίθιες και γιατί υποτιμούν τόσο πολύ την νοημοσύνη μου, που νιώθω σαν να με βρίζουν μπροστά στη μούρη μου.


Για παράδειγμα, αυτή με την Tassimo μηχανή καφέ. Ο διάλογος είναι τόσο ασύνδετος και  άκυρος που χτυπά ανελέητα το νευρικό μου σύστημα. "που ήξερες τι ήθελε;" - "επειδή είμαι έξυπνη σαν τη μηχανή Tassimo;"... Πόσο για το πούτσο πια;; πόσο; πείτε μου; ο παραλογισμός στο μεγαλείο του. Θέλετε παραλογισμό; πάρτε μια νέα έκδοση της διαφήμισης σε δική μου έμπνευση.


Άντρας: "απλά ήθελα να...."
Γυναίκα: "Ναι, θα ήθελα κοτόπουλο σήμερα."
Άντρας: "Ποιο κοτόπουλο μωρή ηλίθια; Διώξε το μούλικο και κάνε καμιά δουλειά, περιμένουμε τα εγκεκριμένα συμβόλαια μια βδομάδα παλιομαλάκω. Άντε τελείωνε γιατί θα σε πάρει και θα σε σηκώσει! Και αυτή την φορά δεν θα την σκαπουλάρεις με δυο πίπες στο αφεντικό..  Σούργελο!"
Παιδί: "Φοβερό, πως κατάφερες να τα κάνεις τόσο σκατά μαμά; και γιατί κάνεις πίπες στο αφεντικό;"
Γυναίκα: "γιατί είμαι γνωστή πουτάνα και καθυστερημένη, τόσο πολύ, που ακόμα και η Tassimo μηχανή μου είναι εξυπνότερη από μένα...το μυστικό είναι στο bar code..."
Παιδί: "μα τι αρχιδιές μου τσαμπουνάς ρε μάνα; τόσο έξυπνο σου φαίνεται το κόλπο με το bar code; είναι ένα σύστημα που εφαρμόζεται εδώ και χρόνια σε κάθε πτυχή της ζωής και της βιομηχανίας. τώρα το πήρες χαμπάρι εσύ; τόσο ηλίθια είσαι; Στο σουπερμάρκετ που πας δεν το έχεις ξαναδεί; Αλλά να μου πεις πας στο σουπερμάρκετ ποτέ; Είσαι καλή μόνο σαν τσούλα του γραφείου, γιατί σαν μάνα απέτυχες..."
Γυναίκα: "πως τολμάς να μου μιλάς έτσι, σε εμένα, που σε έχω σαν παιδί μου...ουπς...."
Παιδί: "είμαι υιοθετημένος...;;;"
σε αυτό το σημείο πετάγεται και η μηχανή με δάκρυα στα μάτια:
Μηχανή Tassimo: "Παιδί μου!!!! Χρόνια περίμενα να σε αγκαλιάσω, εγώ, η πραγματική σου μάνα...
Παιδί: Μα εσύ είσαι μια....μηχανή...πως γίνεται να κάνεις παιδί;  
Μηχανή Tassimo: "Ε να, μια φορά είχε έρθει ο Chuck Norris να πιει καφέ, και διάβασα λάθος bar code και με γάμησε..."
Παιδί: "Ο μπαμπάς μου είναι ο Chuck Norris;;; Γιούπιιιι!!!"
εκείνη την ώρα μπαίνει και ο διευθυντής έξαλλος μέσα στο γραφείο:
Διευθυντής: "Μάζεψε τα πράγματα σου, πάρε και το μούλικο και το μπούλο! απολύεσαι και την θέση σου θα πάρει η μηχανή Τάσιμο, αφού είναι εξυπνότερη από σένα."
Γυναίκα: "Μα..."
Και τότε ακούγεται....:
"ΜΟΥΛΙΚΟ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ, ΤΟΝ ΕΚ ΤΗΣ TASSIMO ΕΚΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟ;;;;"
και σκάει ο Chuck και με δυο στριφογυριστές κλωτσιές τα κάνει όλα λίμπα!!!
Το σλόγκαν θα λέει: "Πιο ηλίθια και απ' τα emo, είναι η μηχανή Tassimo..." (άσχετο... ε και;)


Άλλη τραγική διαφήμιση, είναι αυτή των media markt με τον παπάρα τον "Τσάμπα". Αυτό το παλικάρι όχι μόνο είναι αντιπαθητικός, όχι μόνο είναι σκατόφατσας και έχει μια μούρη που σε προκαλεί να της δώσεις uppercut και roundhouse kick, αλλά είναι και υπεργύφτουλας και λίγδας. Και για να καταλάβω γιατί μας τον παρουσιάζουν σαν γαμάτο τύπο, μήπως νομίζουν ότι είμαστε και εμείς γύφτοι; Μήπως μας προτρέπουν να γίνουμε γύφτοι; Δηλαδή, ρε μαλάκα marketing director των Media Markt, πόσο γύφτος αλλά και πούστης είσαι για να εγκρίνεις την σκηνή, που για να βάλει τσάμπα αντηλιακό ο άλλος, πάει και τρίβεται στον γορίλα που μόλις έχει πασαλειφτεί και που τον κοιτάει απαθής, αντί να του περάσει το μπουκάλι με την κρέμα μέσα από το πεπτικό του σύστημα; Για μένα η διαφήμιση πρέπει να εξελισσόταν ως εξής:


Πάει ο Τσάμπας και τρίβεται στον φουσκωτό. Ευθύς αμέσως ένα σαρδόνιο χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη του μπρατσομένου κωλομπαρά. O φίλος μας ο Τσάμπας, ανυποψίαστος συνεχίζει να τρίβεται χαρούμενος στο λαιμό του ολοένα και περισσότερο ερεθισμένου σφίχτερμαν. Ξαφνικά, το χαμόγελο σβήνεται από το πρόσωπό του, καθώς τα χέρια-τανάλιες του σφίχτη τυλίγονται γύρω του και ταυτόχρονα νιώθει κάτι σκληρό να πιέζει το γοφό του. Η χαρά και η ανεμελιά μετατρέπονται σε αγωνία και τρόμο, την ώρα που συνειδητοποιεί ότι απειλείται η σωματική -και συγκεκριμένα η πρωκτική- του ακεραιότητα. Το γουρούνι με απίστευτη δύναμη και βιαιότητα τον γυρνάει πλάτη και τον σπρώχνει μπροστά. Τα δάκρυα και οι φωνές του Τσάμπα δεν τον συγκινούν. Του κατεβάζει το μαγιό και ρίχνει αντηλιακό στα κωλομέρια του άτυχου φίλου μας. Η αναπνοή του Τσάμπα κόβεται καθώς 20 πόντοι μαλαπέρδας -είχε την ατυχία να πέσει και σε προικισμένο σφίχτη- εισχωρούν στον κωλαρίγκο του. Το σλόγκαν θα λέει "Ο Τσάμπας πέθανε από το πολύ γαμήσι μάγκες, τώρα ψωνίστε Media Markt!"


Τρελή τσαντίλα μου προκαλεί επίσης και η διαφήμιση του Ariel με την ασχημομούρα που έπαιζε στο "είσαι το ταίρι μου" που δεν θα προφέρω καν το όνομα της για να μη ξεράσω το συκώτι μου. Είναι αυτή που το εν λόγω τρολ περιμένει έξω από ένα σουπερμάρκετ και πιάνει μια και καλά τυχαία νοικοκυρά και κάνει επίδειξη επιτόπου του πόσο γαμάτο είναι το Ariel. Ίδιος λεκές, σε ίδιο ρούχο πλυμένο με το Χ απορρυπαντικό τη μια και με το Ariel από την άλλη. Φυσικά το Ariel κάνει καλύτερη δουλειά με σαφώς μικρότερη ποσότητα. Είναι πιο οικονομικό εεε; δεν είναι; πες τυχαία νοικοκυρά του κώλου, δεν είναι; Μα καλά ποιον κοροϊδεύουν; Αυτού του τύπου οι διαφημίσεις προσβάλλουν το συλλογικό μορφωτικό και νοητικό επίπεδο σε τέτοιο βαθμό, που θα έπρεπε να χαρακτηριστούν παράνομες και να φάνε λογοκρισία και οι ηθοποιοί να κρεμαστούν στο Σύνταγμα για παραδειγματισμό. Παραλλαγή:
Την ώρα που έχει στηθεί το σκηνικό και συγκρίνουν λεκέδες, σκάει τρίτος τύπος και πετάει ένα χεσμένο σώβρακο στον πάγκο της άσχημης με το Ariel λέγοντας:
"Αν δεν γίνει κάτασπρο με ένα πλύσιμο με την ίδια ποσότητα, θα σε βάλω να το γλείψεις μωρή φλόμπα." Το Ariel αποτυγχάνει και ο άντρας παίρνει το χεσμένο σώβρακο και το τρίβει στη μούρη της χοντρής. 
Το σλόγκαν θα λέει "Αν το Ariel ήταν καλύτερο από το Skip, αυτό θα συνιστούσαν 29 κατασκευαστές πλυντηρίων...μην είστε στόκοι..."


Άλλη διαφήμιση που θα πρεπε να βρίσκεται στο απόπατο, μαζί με τα υπόλοιπα σκατά, είναι αυτή της Vodafone, με τον μαλάκα που θέλει να έχει λέει σταθερό σήμα, για να απαντάει γρήγορα σε ραδιοφωνικούς διαγωνισμούς....Δηλαδή, πραγματικά το σενάριο είναι απεριόριστα σάπιο. Μας δουλεύετε ρε καθυστερημένα; Και απο που και ως που το "κοκα ντου ντου ντου, κοκα ντου ντου ντι" είναι το "κικιρίκου" στα αγγλικά, γιατί δεν το πιάνω το αστείο; Εναλλακτικά η διαφήμιση θα μπορούσε να γυριζόταν ως εξής:
Σηκώνει το πυροβολημένο πουστρόνι το τηλέφωνο και λέει την παπαριά του:
Αλεξης: "κοκα ντου ντου ντου, κοκα ντου ντου ντιιιι"
Πακιστανός στο λεωφορείο: "Τα πιτάνεις, άπιστος"
Αλέξης: "μα γιατί;"
Πακιστανός: "τουρα ντεν φώναξες οτι Πακιστανοι έχουν μικρό πιπί σαν αρσενική κότα;"
Αλέξης: "μα τι λες; εγώ είπα το κικιρίκου στα αγγλικά"
Πακιστανός: "Όύχι, έβρισες στα πακιστανικά, προσβόλα ξεπλυθείς με αίμα!"
Αλέξης: "μα..."
Πακιστανός βγάζει χαντζάρα και αποκεφαλίζει Αλέξη.... αγαλλίαση....
Το σλόγκαν λέει: "Χίλιες φορές πρεζάκιας, παρά καραγκιόζης της Vodafone...."




Και φεύγοντας από τις ηλίθιες διαφημίσεις, ας περάσουμε στις σιχαμένες και αηδιαστικές.
Lacta...  για πολλές σφαλιάρες...
Φωνάζει ο τύπος στη γκόμενα, γυρίζει την πλάτη και φεύγει καθώς αυτή τον κοιτάει θλιμμένα. Σπρώχνει κει έναν πωλητή μπαλονιών και πάει στο περίπτερο, όπου βλέπει τη Lacta και αναπολεί τις ευτυχισμένες στιγμές με το ξεκώλι και αλλάζει γνώμη και γυρνάει πίσω ο χλεχλές.... Που είναι ο αντρισμός σου μωρή αδέρφω; σκατόφλωρε, λίγδα του κερατά που παίρνεις και τα μπαλόνια και τα δίνεις στην τζουράπω; σίχαμα....Το σωστό σενάριο θα 'ταν το εξής:
Οκ, τσαντίζεται με την γκόμενα, της γυρίζει πλάτη, σπρώχνει και τον μπαλονά και πάει στο περίπτερο και βλέπει τη Lacta και αναπολεί. Καλά μέχρι εδώ. Παίρνει τη Lacta και γυρίζει πίσω προς την γκόμενα. Καθώς αυτή τον βλέπει να έρχεται, στρέφει προς το μέρος του και αρχίζει να χαμογελά και την στιγμή που έχουν φτάσει κοντά, ο τύπος της σκάει ένα μπουκέτο στο δόξα πατρί και αυτή σωριάζεται κάτω μαζί με μερικά από τα δόντια της, οπότε πάει και αυτός από πάνω και της πετάει τη σοκολάτα στη μούρη λέγοντας: "Να δω πως θα φας τη σοκολάτα τώρα μωρή μαλάκω χωρίς δόντια......μουχαχαχαχα" και το τραγούδι από πίσω παίζει:


Όποιο μπουνίδι της ζωής μου και να δω, 
αυτό που έριξα στην τσούλα ήηηηταν...
πιο γλυκόοοοοοοοοοο....


Η βασίλισσα των αηδιαστικών διαφημίσεων είναι μια βέβαια. Είναι μια συγκεκριμένη, η οποία προκαλεί ανακατωσούρα και ζαλάδα από την αηδία. Όταν αρχίζει και παίζει, νιώθεις σαν κάποιος να έχει αρπάξει τα έντερα σου και να τα στρίβει με δύναμη και θες να ξεράσεις απεγνωσμένα. Ξέρετε για ποια διαφήμιση θα πω τώρα είμαι σίγουρος.... Ο Ρουβάς, το γιαούρτι, το πιάνο και το νανούρισμα. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ!!!  πέρα για πέρα ότι πιο σιχαμερό έχω δει ποτέ στην τηλεόραση. Ακόμα και το two girls and a cup (για όσους ξέρουν) δεν με είχε ταράξει τόσο πολύ όσο η πρώτη φορά που είδα αυτό το αίσχος. Δηλαδή είμαι ο μόνος που θεωρώ ντροπή να εκμεταλλεύεσαι μια προσωπική στιγμή/κατάσταση για διαφημιστικούς σκοπούς; και για γιαούρτι; Λες και αρκετά λεφτά δεν είχε ο τσίπης... Άσε που τέτοια φλωρομελωδία με την ποντικοφωνή του Ρουβά παίζει να προκαλέσει ψυχικά τραύματα σε κάποιο μωρό παιδί. Για μένα η διαφήμιση θα ήταν λίγο διαφορετική.


Ο Ρουβ τραγουδάει τα στρουμφοτραγούδια του και χτυπάει το τηλέφωνο, οπότε το σηκώνει και αφού ακούει την γκρίνια από την Ζυγούλη, πάει στο πιάνο τρώει λίγο γιαούρτι και αφήνει το κουτάκι στο πιάνο ενώ αρχίζει να κακοποιεί τα πλήκτρα τραγουδώντας το γλιτσιασμένο νανούρισμα: "κοιμήσου αγγελούδι μου, κοιμήσ...." Εκείνη τη στιγμή η πόρτα του στούντιο σπάει με έναν εκκωφαντικό θόρυβο και πέντε οργισμένοι δερματοφορεμένοι μεταλάδες με καρφιά μπουκάρουν φουριόζοι στο δωμάτιο, ο τυπάς με το μικρόφωνο βγάζει μια στριγκλιά τύπου Halford "DIEEEEEEEEEEEEEE ΦΛΩΩΩΩΩΩΩΩΡΡΡΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!" οπότε και ο τύπος με την κιθάρα πάει και σκάει μια κιθαριά στην μυτόγκα του Σάκη, αφήνοντάς τον σέκο στο πάτωμα και καπάκι του πετάνε το γιαούρτι στη μούρη. Το συγκρότημα παίζει μια μεταλλική ποζεριά και μόλις τελειώνει η σχιζοφρένεια βγάζουν όλοι απο μια μπριζόλα απο την τσάντα που έχουν ο καθένας στους ώμους του και αρχίζουν και την τρώνε οπότε ο τραγουδιστής γυρίζει προς την κάμερα και λέει: "Τα γιαούρτια είναι για τους γέρους και τις αδερφές...οι μάγκες τρώνε κρέας...!!!"


Πόσο πιο γαμάτη είναι πλέον η διαφήμιση; μπορεί να μην διαφημίζει γιαούρτι, αλλά η εικαστική παρέμβαση και η αλλαγή concept την πηγαίνει σε άλλα επίπεδα.


Υπάρχουν προφανώς και πολλές άλλες διαφημίσεις που είναι αντίστοιχα εκνευριστικές, αλλά κάπου εδώ ο χρόνος μας τελειώνει και επιστρέφουμε στη πίεση. Συμπληρώστε αν θέλετε με τις δικές σας προτάσεις. Καλή εβδομάδα λαμόγια!

50 σχόλια:

  1. "Κάηκε το φαγητό."
    "Τυχαίο; Δεν νομίζω"
    "Δεν βρίσκω τα συμβόλαια για την Cosmote"
    "Τυχαίο; Δεν νομίζω"
    "Μου ήρθε περίοδος"
    "Τυχαίο; Δεν νομίζω"
    Γαμιέστε όλοι τρικούβερτα, είτε το νομίζετε, είτε όχι....

    Μλκ, λυπήσου με. Κλέο ο μπάσταρδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Alza is back ρε μουνιά (σόλο κιθάρας σε λα μινόρε πεντατονική)!!!Το τι γέλιο έριξα,το ξέρεις ήδη από πριν αφού είσαι παντογνώστης.
    Στον αντίποδα όμως των μαλακισμένων διαφημήσεων να προσθέσω τη υπεργαμηστερή διαφήμηση της Άμστελ με τους μεταλλάδες που σκάνε στο μπαρ και παραγγέλνουν 2 τσάγια κι ένα φασκόμηλο,με βουτήματα όμως μην το πιούν και ξεροσφύρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γουέλκαμ μπακ!
    (όχι, δεν είναι Ουαλός αμυντικός, είναι πισωκαλωσόρισμα στο αντίθετο των greeklish - Αγγληνικά να το 'πω; -θα το 'πω)

    Elpre

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. englishνικά λέγεται...ψάξ' το και στο fb!!

      Διαγραφή
    2. Μη χάσεις εσύ και δεν σχολιάσεις μωρή τσουτσού :P

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλή η ανάλυση και θα ήθελα σε αντιπαραβολή να δείτε μερικές απο τις καλύτερες διαφημίσεις που έχουν βγει στο superbowl.
    Δεν ξέρω για εκεί που εργάζεστε εσείς αλλά εδώ ο office linebacker είναι απαραίτητος.

    http://www.inews.gr/191/oi-10-kalyteres-diafimiseis-tou-Super-Bowl.htm

    Και μένα με εκνευρίζουν αρκετές αλλά μόνο μια επιπλέον θυμάμαι. Τη ηλίθια και την αδερφή που τσακώνονται για ένα Bueno. Έχει 2 μέσα γαμιόλια!! Βάλτε από ένα στον πάτο σας να γλιτώσετε και εσείς και εμείς.
    Ο Ρουβάς όμως σίγουρα πρέπει να πεθάνει σύντομα και με άσχημο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωπάτε καλέ, ο Gabriel είπε καλή κουβέντα.... Κάποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε.

      Διαγραφή
  5. Μια παρατήρηση μόνο: ο Halford είναι κι αυτός αδερφή (αξιοσέβαστη κατά τα άλλα). Άλλαξε λοιπόν την υποθετική διαφήμιση βάζοντας Manowar στη θέση των μαλλιάδων (με κραυγή Kill With Power πχ), και θα έχεις την πλήρη εύνοιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά ρε άντρα εσύ... Ξέρεις που την βάζω την εύνοια σου; (Άμα πεις το προφανές, θα πω το αμέσως επόμενο προφανές, οπότε θα χάσεις και πάλι, μη μπεις στο κόπο)

      Διαγραφή
  6. Το γιαούρτι είναι για το τζατζίκι. Τέλος. Κατά τα άλλα, συμφωνώ και επαυξάνω για τις περισσότερες από αυτές τις αηδίες (τον ομορφάντρα μπορώ να πω ότι τον ανέχομαι και κάποιος έπρεπε να τα πει για την ηλίθια με την καφετιέρα και το lovechild του Τσακ), αλλά πώς μπορείς να γράφεις για ηλίθιες διαφημίσεις και να μη συμπεριλαμβάνεις ούτε μία της γαμημένης Q, γαμώ την κινητή τηλεφωνία μου; Ειδικά αυτό το καινούριο το "Πίτα γιούρο; Απ'όλα;" θα έπρεπε να γίνει "Σουβλάκι, ο κώλος σου για πίτα" με το ανάλογο οπτικοακουστικό υλικό βεβαίως βεβαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο για την Q αλλά η αλήθεια είναι οτι παρόλο που σαν διαφημίσεις είναι ηλίθιες και αυτές, για κάποιο λόγο δεν με ενοχλούν τόσο, όσο πχ οι άλλες που ανέφερα. Ίσως γιατί σε όλες (εκτός από την τελευταία), πρωταγωνιστής είναι η στρογγυλή μαλακία της Q και είναι δύσκολο να κατευθύνω την οργή μου προς αυτή την κλαπαρχιδιά.

      Διαγραφή
  7. Άντε ρε αγόρι μου. Επιτέλους επέστρεψες. Αν και ομολογώ πως δεν ήσουν και τόσο κακός όσο σε αγάπησα. Αλλά λογικό μετά από τόσο καιρό απουσίας.

    Για την μαλακία με τον ομορφάντρα (και χαίρομαι που το έβαλες πρώτο πρώτο) συμφωνώ απολύτως. Όχι πως διαφωνώ με τις υπόλοιπες αλλά αν έμενες ΜΟΝΟ σε αυτήν δεν θα με χάλαγε καθόλου. Μα είναι ατάκα αυτή να την λέμε όλη μέρα και όλη νύχτα και να θέλουμε μετά να μας περνάνε για ανθρώπους σοβαρούς και αξιόπιστους. Εκτός και αν είσαι γυφτάκι.
    Για τις υπόλοιπες με έχεις καλύψει εντελώς και δεν χωράει προσθήκη από μέρους μου.

    Επίσης διαφημίσεις που με κάνουν να θέλω να χέσω σε κεφάλια ανθρώπων είναι ΟΛΕΣ οι σχετικές με τράπεζες. Δεν ξέρω γιατί αλλά κάθε φορά που παρακολουθώ μια από αυτές νιώθω σαν πρόβατο που πάει στην σφαγή με την θέληση του. Τα παρουσιάζουν όλα τόσο φιλικά και λογικά και προπάντων με συμφέρον που λες είναι δυνατόν ; Και όμως είναι δυστυχώς τσιμπάμε από αυτά. θα ήθελα την γνώμη σου επάνω στο θέμα αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Πέρι, αν θες την ειλικρινή μου γνώμη γιατί ο κόσμος τσιμπάει από διαφημίσεις γενικότερα και ειδικά αυτές των τραπεζών, η γνώμη μου είναι η εξής:

      Βασικός λόγος και κύριο αίτιο στα περισσότερα προβλήματα, είναι όπως ίσως έχω ξαναπεί, ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων είναι τούβλα και γεννημένα θύματα ή αμαθείς και απαίδευτοι. Ο περισσότερος κόσμος σχεδιάζει τις κινήσεις του και αντιδρά πολύ βραχυπρόθεσμα. Πχ. Σου λέει θα πάρω δάνειο 50.000 και χαίρεται γιατί βλέπει τα ζεστά λεφτουδάκια και μένει σε αυτά, αγνοώντας έστω και υποσυνείδητα την υποχρέωση που γεννά ένα δάνειο. Αντίστοιχα με τις πιστωτικές πχ. η μπάλα χάνεται, γιατί ο κόσμος περιχαρής ψωνίζει ότι γουστάρει με μια κάρτα, ενώ υπό άλλες συνθήκες δεν θα χε το μαρούλι, και ξεχνάει σαν στόκος που είναι, ότι η τράπεζα δεν του τα χαρίζει αυτά τα λεφτά και ότι όταν θα έρθει η ώρα θα του πάρει και τα σώβρακα.

      Εμένα ο πατέρας μου μου έλεγε πάντα ακόμα και πριν αποκτήσω δικά μου χρήματα: "μη ψωνίζεις με κάρτα τίποτα που δεν μπορείς να αγοράσεις με μετρητά." και τώρα βλέπω μικρά, φοιτητές και άνεργους να έχουν πιστωτικές. Φυσικά δεν θα κατηγορήσω τις τράπεζες, γιατί κανείς δεν ανάγκασε κανέναν να πάρει πιστωτικές. Αν δεν έχεις την στοιχειώδη νοημοσύνη να δεις πίσω από τις προσφορές και τα ωραία λόγια, και αν δεν έχεις την σύνεση να χρησιμοποιήσεις σωστά ένα εργαλείο (γιατί αυτό είναι μια πιστωτική) τότε είσαι άξιος της μοίρας σου.

      Αυτή είναι πάνω-κάτω η γνώμη μου.

      Διαγραφή
  8. "Αν το Ariel ήταν καλύτερο από το Skip, αυτό θα συνιστούσαν 29 κατασκευαστές πλυντηρίων...μην είστε στόκοι..."

    Αχαχαχαχαχα! Βέβαια αυτούς τους 29 κατασκευαστές ακόμα τους ψάχνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μια γρήγορη ματιά στο skroutz βρήκα 51 κατασκευαστές πλυντηρίων. άραγε οι υπόλοιποι 21 τι συνιστούν; Λες να συνιστούν Ariel?

      Διαγραφή
    2. Είναι τόσοι πολλοί ε;! Τεσπά...
      Τότε κρατάω αυτό:

      Την ώρα που έχει στηθεί το σκηνικό και συγκρίνουν λεκέδες, σκάει τρίτος τύπος και πετάει ένα χεσμένο σώβρακο στον πάγκο της άσχημης με το Ariel λέγοντας:
      "Αν δεν γίνει κάτασπρο με ένα πλύσιμο με την ίδια ποσότητα, θα σε βάλω να το γλείψεις μωρή φλόμπα."

      Διαγραφή
  9. Διάβασα κι άλλα κείμενα σου σήμερα και ταπεινά θα πω ότι δεν μπορεί να υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το εκλάβω ως κοπλιμάν αυτό.

      Διαγραφή
    2. μωρό μακριά από τον Alza γιατί θα 'χουμε καυγά στο σπίτι!!

      Διαγραφή
  10. "Ο Τσάμπας πέθανε από το πολύ γαμήσι μάγκες, τώρα ψωνίστε Media Markt!"


    Alza, σε αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καιρό είχα να γελάσω τόσο με μια μόνο ανάρτηση!
    Ευχαριστώ το Θωμά το Βάρβαρο που με έφερε εδώ!
    Να σας ρωτήσω κάτι άσχετο όλους, ξέρει κανείς πως γίνεται αυτή η στριγκλιά α λα Halford και τα παλιά του Anselmo; Power Scream νομίζω λέγεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ονομάζεται "Xwstiras-making-love-to-a-woman scream"

      Διαγραφή
    2. 1ον ελάχιστες γυναίκες μπορούν να το κάνουν
      2ον και τι ουρλιάζουν; "Άντε τελείωνε κοπροσκυλο και παενε να βρεις καμιά δουλειά" ή "Its too small. Sad but true"? :P
      Κάτσε να μαντέψω απάντηση: Τραγουδάνε το painkiller για το Χωστήρα jr?

      Διαγραφή
    3. Master δεν ήξερα ότι υπάρχει όρος για αυτές τις κραυγές, παρόλο που είμαι χρόνια ροκομεταλάς. Πάντως με μια σύντομη αναζήτηση στο ίντερνετ φαίνεται ότι λέγεται όντως Power Scream. Νομίζω ψάξιμο στον σωλήνα σου (youtube) θα σου λύσει την απορία.

      Χωστήρα, ελεφαντίαση έχεις αγόρι μου;

      Διαγραφή
    4. θα διαλύσω το μύθο μου και θα πω τα εξής:με τους nine inch nails με συνδέουν 2 πράγματα:γενέθλια την ίδια μέρα με τον τραγουδιστή του και το όνομα!!Αυτές οι 9 ίντσες σε συνάρτηση με τεχνικές που μου δίδαξε το ίντερνετ-πορν (γκοντ μπλεςς ιτ) με έχουν κάνει L.O.V.E MACHINE που θα έλεγε και ο Blackie (god bless him for the fish and the good times)!!Για τις εγκε-φα(λ)λικές μου δυνάμεις θα ήθελα να ευχαριστήσω τους κάτωθι:
      Alza
      Διπρόσωπος

      Διαγραφή
  12. Πιστευω η χειροτερη διαφημιση (γενικα) ειναι στο ραδιοφωνο. Η απουσια εικονας κανει τους διαφημιστες να σου πιπιλιζουν το μυαλο με τις ηλιθιες ατακες τους, πολλες φορες φωναζοντας κιολας...Τρανο παραδειγμα οι σιχαμερες διαφημισεις Jumbo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς απέχω από το ραδιόφωνο και ελάχιστες φορές έχω ακούσει ραδιοφωνική διαφήμιση, ωστόσο συμφωνώ μαζί σου για τις διαφημίσεις του Jumbo. Με αυτά τα πουστοτράγουδα, θα έλεγε κανείς ότι τα Jumbo είναι μια παιδοφιλική οργάνωση και με τις διαφημίσεις αυτές προσπαθεί να προσελκύσει περισσότερα θύματα. Άλλες δεν ξέρω ή δεν θυμάμαι. Έχεις να μας παραθέσεις καμιά πολύ τραγική;

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Κι όμως κυρίες κ κύριοι, ο Σερ Αλζα επεβεβαιωνεται 2 χρονι μετά περί παιδοφιλίας που επικρατεί στα jumbo. (κ είπα, δεν θα πέταγε κανείς τίποτα για τέτοιους κομπάρσους; )

      Προεκλογικός μήνας τοπικων/ευρωβουλευτικων εκλογών Απρίλιος-Μάιος 2014 και αναμεσα σε "απολουθει πολιτική διαφημηση" πεταγοταν σφηνα "τζάμπα το βρακακι" κ παθαινες βιασμό της κύστης σου βραδιάτικα.. Συφιλιδικα σπυριά στα αυτιά οι promoters του jumbo το ΒΡΑΚΑΚΙ για εκείνο τον εφιαλτικό μήνα.

      Διαγραφή
    4. Τα jumbo τον παίρνουν, επάξια. Το ξέχασα αυτό(γενικά δν βρίζω...αλλά είναι οφθαλμοφανές οτι τον παίρνουν -δις)

      Διαγραφή
  13. Alza's back with a vengeance! Εγώ δεν μπαίνω στον κόπο καν να κάτσω να δω διαφημίσεις. Την ηλιθιότητα με τον "ομορφάντρα" από γνωστό μου την εμαθα και την είδα μετά. Τη παπαριά. Νομίζω αυτή η άποψη
    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=12309
    τα λέει όπως είναι, τσεκάρετε το.

    Άντε Άλζα και μη χάνεσε μαλάκα (εκτός αν έφαγες κανα βέλος στο γόνατο..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάλι στη δουλειά το διάβαζα ρε και δαγκωνόμουν μην βάλω τα γέλια μόνος μου...
    Αυτό με το χεσμένο σώβρακο έγραψε!!
    KEEP ROCKING!!!
    Ααα μιάς και επέστρεψες θα ήθελα να σε ρωτήσω πότε θα πας να εξολοθρεύσεις τα πανασχιμα,σιχαμερά,θρασυδειλα ερπετοειδή ζώα,τους Illuminate που έχουν μπεί και στη δική μας χώρα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Θα συμφωνήσω απόλυτα κ. Alza, κι όμως ο ομορφάντρας και εμένα με ενοχλεί και ακούστηκε και στα παιδιά του σχολείου μου την ώρα που είμουνα στο λεωφορείο, και λέω και το σύνθημα: "ΟΛΕΕΕΕΕ, ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕΕΕΕΕΕ, ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕ!!! ΤΟΝ ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΜΠΙΙΙΙΠ!!", επίσης όπως είπατε ο κ. Τζάμπας της Media Markt τον οποίο θα τον ΜΠΙΙΙΙΙΠ κανένας Γαύρος, κανένας Βάζελος, κανένας Αεκτζής, κανένας Παοκτζής, κανένας Αρειανός, κανένας Ηρακλειάκιας, κανένας Πανιωνάρας κ.λπ. κ.λπ., ακόμη ο Κίτσος της Vodafone και θα έλεγα το σύνθημα: "ΦΛΩΡΟΙ, ΦΛΩΡΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΠ ΟΛΟΙ, ΜΠΙΠ, ΜΠΙΠ, ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ, ΞΥΛΟ, ΞΥΛΟ ΣΤΟΝ ΜΠΙΙΙΙΙΠ ΤΟΝ ΚΙΤΣΟ, ΚΟΤΕΣ ΚΟΤΕΣ ΜΠΙΙΙΙΙΠ ΤΗΣ VODAFONE" κ.ο.κ., όπως και οι παραγωγοί του Γερμανού για χάρη του καραγκιόζη που θα έπρεπε να παρέμβουν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΔΗΜΑΡ, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ και λοιπά κόμματα (εκτός από τους ο θεός να με φυλάει νεοναζί, τους Χρυσαυγίτες δηλαδή). Σας αγαπάω πάρα πολύ! Θα τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Θα συμφωνήσω απόλυτα κ. Alza, κι όμως ο ομορφάντρας και εμένα με ενοχλεί και ακούστηκε και στα παιδιά του σχολείου μου την ώρα που είμουνα στο λεωφορείο, και λέω και το σύνθημα: "ΟΛΕΕΕΕΕ, ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕΕΕΕΕΕ, ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕ!!! ΤΟΝ ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΜΠΙΙΙΙΠ!!", επίσης όπως είπατε ο κ. Τζάμπας της Media Markt τον οποίο θα τον ΜΠΙΙΙΙΙΠ κανένας Γαύρος, κανένας Βάζελος, κανένας Αεκτζής, κανένας Παοκτζής, κανένας Αρειανός, κανένας Ηρακλειάκιας, κανένας Πανιωνάρας κ.λπ. κ.λπ., ακόμη ο Κίτσος της Vodafone και θα έλεγα το σύνθημα: "ΦΛΩΡΟΙ, ΦΛΩΡΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΠ ΟΛΟΙ, ΜΠΙΠ, ΜΠΙΠ, ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ, ΞΥΛΟ, ΞΥΛΟ ΣΤΟΝ ΜΠΙΙΙΙΙΠ ΤΟΝ ΚΙΤΣΟ, ΚΟΤΕΣ ΚΟΤΕΣ ΜΠΙΙΙΙΙΠ ΤΗΣ VODAFONE" κ.ο.κ., όπως και οι παραγωγοί του Γερμανού για χάρη του καραγκιόζη που θα έπρεπε να παρέμβουν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΔΗΜΑΡ, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ και λοιπά κόμματα (εκτός από τους ο θεός να με φυλάει νεοναζί, τους Χρυσαυγίτες δηλαδή). Σας αγαπάω πάρα πολύ! Θα τα ξαναπούμε!

      Διαγραφή
  16. Α! Και ξέχασα κάτι τις διαφημίσεις του Jumbo που και εγώ θα συμφωνήσω απολύτως βέβαια! Και για του λόγου το αληθές απολάυστε και κάτι παλιά καλά διαφημιστικά από το πλόυσιο αρχείο των Άκη Παπαδόπουλου, MrRetroMemories, Papadvasil, Notisthom, Dtrifono74, Peterkouman, Vagiul κ.α.
    Ενδεικτικά αναφέρω τις παρακάτων διευθύνσεις:
    http://www.youtube.com/user/MrRetromemories
    http://www.youtube.com/user/dtrifono74
    http://www.youtube.com/user/vagiul
    http://www.youtube.com/user/peterkouman
    http://www.youtube.com/channel/UCCjIgUvHukvNyCZNV0Q4naw
    http://www.youtube.com/user/pandimitriou19821982
    http://www.youtube.com/user/chronis1972
    http://www.youtube.com/user/stakovios
    http://www.youtube.com/user/nick24994
    http://www.youtube.com/user/MrCauldron
    http://www.youtube.com/user/papadvasil
    http://www.youtube.com/user/notisthom
    http://www.youtube.com/user/mor1art1
    http://www.youtube.com/user/MoriartiTransformers.
    Τα ξαναλέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μόλις γύρισα κ. Alza. Άυριο δίνω Εργασιακό Περιβάλλον, ελπίζω να είμαι πολύ προσεχτικός και να τα καταφέρω πολύ καλά. Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α! Και μην ξεχνάτε υπάρχει και ένα forum στο myphone σχετικά με τις διαφημίσεις που δεν μας αρέσουν. Τώρα είναι πάνω από 220 σελίδες. Σας δίνω και την εξής διεύθυνση:
    http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=48682
    Γεια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σας και πάλι! Λοιπόν, μόλις έγραψα πολύ καλά στο Εργασιακό Περιβάλλον. Α! Και να σας πω κάτι; Μόλις άκουσα άπο το ραδιόφωνο του λεωφορείου του σχολείου μας στον ΣΚΑΙ, την ώρα που φτάναμε στο σχολείο την διαφήμιση της Cosmote με την low budget εκδοχή του "Παντρεμένοι με παιδιά" που πήγαινε ως εξής: "Οικογένεια, οικογένια..." και κάτι άλλο, καθώς και του ΟΤΕ με τον τύπο και το cheese burger, και επειδή είμαι ένας γαυράρας, θα τους ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΠ το κέρατο του εδω μέσα. Ή ακόμη καλύτερα στην διαφήμιση της Cosmote στο σπίτι της οικογένειας θα γινόταν το εξής: την ώρα που ακούμε τον γκέι τραγουδιστή η πόρτα του σπιτιού σπάει από μία στριγκλιάρα εκκωφαντική από οργισμένους, αγανακτησμένους και εξεγερμένους δερματοφορεμένους χεβιμεταλλάδες και ο τύπος με το μικρόφωνο να γκαρίζει: "DIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE, GAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYY!!!!!!" πετάγοντας και μιά κιθαριά της προκοπής στον μπαμπά και του πετάνε όχι μόνο αυγά και γιαούρτια, αλλά και σκατά κερασμένα απο διάφορους πολιτικούς και λαμόγια της Βουλής. Και ο εκφωνητής θα λέει: "Η οικογένεια σας ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΠ από την ΘΥΡΑ 7 με αγάπη, με το ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΠ απεριόριστα". Πως θα σας φαινότανε αυτό; Γι' αυτό 1000 φορές ο Ομορφάντρας παρά αυτή η ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΠ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α! Και κάτι άλλο, απολαύστε και ένα απόσπασμα από τον Χάρυ Κλυνν και το "Αλαλούμ" (1982), με τον παπά και τους τηλεθεατές που παρακολουθούν την Θεία Λειτουργία. Εδώ και η διεύθυνση:
    http://www.youtube.com/watch?v=67mhra6csNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για να σταματήσει επιτέλους η διαφήμιση του Γερμανού με τον καραγκιόζη επικοινωνήστε με τα τηλέφωνα και τις διευθύνσεις των πολιτικών κομμάτων:
    ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    Λ. Συγγρού 340, Καλλιθέα Τηλ. 210 9444000
    ΣΥΡΙΖΑ
    Βαλτετσίου 39, Αθήνα Τηλ. 210 3829910
    ΠΑΣΟΚ
    Ιπποκράτους 22, Αθήνα Τηλ. 210 3665000
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    Χαροκόπου 2 & Λ. Συγγρου 196, Αθήνα Τηλ. 210 9545000
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
    Αγ. Κωνσταντίνου 40, Αθήνα Τηλ. 210 5214100
    ΚΚΕ
    Λεωφόρος Ηρακλείου 145, Ν. Ιωνία Τηλ. 210 2592111
    ΛΑΟΣ
    Καλλιρρόης 52, 11745, Αθήνα Τηλ. 210 - 7522700
    ή μέσω e-mail στις παρακάτω διευθύνσεις:
    www.antonis-samaras.gr
    tsipras@syn.gr
    info@evenizelos.gr
    yfypourgos@windowslive.com
    kouvelis@activenet.gr
    mailbox@kke.gr
    webteam@laos.gr
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έι κ. Alza, μόλις οι πολιτικοί παρέμβηκαν και απαγόρευσαν την διαφήμιση του Γερμανού με τον καραγκιόζη! ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙ!!!!
    Α! Και κάτι ακόμη, μου την δίνει η διαφήμιση του Jumbo με την χαζοχασαποσέρβικη μουσική. Επίσης ακόμα μου την σπάει η διαφήμιση της Cosmote με την οικογένεια. Θα καλέσω κανένα Γαύρο, κανένα Βάζελο, κανένα Αεκτζή, κανένα Παοκτζή, κανένα Αρειανάρα, κανένα Ηρακλειάρα, κανένα Πανιωνάρα κ.λπ., να την γατζώσει τώρα αμέσως!
    Πάντως η διαφήμιση της WIND με τον κ. Ψωμιάδη, πραγματικά ΜΠΙΠ και δέρνει, η καλύτερα ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!! Γειά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ει κ. Alza θέλω να ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΠ και να δείρω αυτόν τον ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΠ τον γκουρού από την Βόθροφον (όχι Vodafone), επίσης την οικογένεια από την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΜΠΙΙΙΙΙΙΠ τα στεγαστικά μου δάνεια εδω μέσα! Anyway και όλες οι άλλες είναι τα ίδια ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΠ, τον κ. Πίου της WIND τι να τον κάνω βρε παιδί μου, αλλά τέλος πάντων. Πάντως μακελειό θα γίνει εδώ στο ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΠ την Βόθροφον που βγάζουν εκείνες τις ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠ διαφημίσεις, ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΑΠΟ 'ΔΩ ΠΕΡΑ! Εν πάσει περιπτώσει έφτιαξα μέσω του Powerpoint ένα κόμικ σχετικά με τις ηλίθιες διαφημίσεις που παίζονται τώρα σε ραδιόφωνο και τηλεόραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αυτο με το κικιρικου ισχυει οτι στα αγγλικα ειναι κοκαντουντλτου http://www.youtube.com/watch?v=FdZQ88q8K1k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ή διαφήμιση με τον τύπο που έχασε τη δουλειά του και ευτυχώς που ο καλός ασφαλιστής αναπροσάρμοσε το συμβόλαιο του γιατι λίγο αργότερα χτύπησε το πόδι του στο ΣΚΙ. Περήφανε άνεργε μάλλον το επίδομα του ΟΑΕΔ είναι παχυλό αλλιώς δεν εξηγείται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απορώ που όλοι ακόμα χρησιμοποιείτε ένα ξεπερασμένο μέσο όπως η τηλεόραση. Κύριοι (και Κυρίες) η τηλεόραση πεθαίνει και όσο η Digea να με προειδοποιεί ότι το αναλογικό σήμα σταματάει εγώ δεν θα πάρω ψηφιακό δέκτη!

    Θέλω ενημέρωση…? Internet
    Θέλω τραγούδια…? Internet
    Θέλω ταινία εδώ και τώρα…? Internet
    Θέλω αθλητικά…? Internet

    Τι μπορεί να μου προσφέρει η τηλεόραση που δεν μπορώ να βρω στο Internet τσάμπα, στον δικό μου χρόνο, κάνοντας μικρά διαλείμματα όποτε θέλω αποφεύγοντας τις όποιες διαφημίσεις που κάνουν pop-up με blocker ή με τόσα άλλα διαθέσιμα tools ?

    Όλοι οι κύριοι των Ελληνικών media είναι απλά δεινόσαυροι στην παροχή της ψυχαγωγίας και σαν δεινόσαυροι θα εξαφανιστούν. Παράδειγμα η σειρά FRINGE που ενώ την είδα μέχρι το τέλος στο Internet σε HD, η σειρά άρχισε να προβάλετε σε ελληνικό κανάλι μήνες μετά το τελευταίο επεισόδιο…

    Γι’ αυτό ρίξτε τους άκυρο και μην βλέπετε τις μπαγιάτικες βλακείες που μας σερβίρουν (συμπεριλαμβανομένων και των ηλίθιων διαφημίσεων τους!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι χειρότερες διαφημίσεις είναι των κινητών με τις δήθεν νεανικές αξίες της παρέας, των μπυρών με τους μαλάκες που τους ενδιαφέρει μόνο η μπάλα, της λάκτας, (κρίμα γιατί είναι ωραία σοκολάτα) και του jumbo με τη σαβούρα της Κίνας που γεμίζει τους κάδους σκουπιδιών.(Όλοι χτυπάμε πραγματάκια από το Jumbo αλλά κάποιοι το παρακάνουν). Η τελευταία του Jumbo με τη χοντρή στο κρεβάτι και τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου πάει για βατόμουρο.
    Οι άλλες με τα απορρυπαντικά, τις σερβιέτες και τα σαμπουάν είναι παγκοσμίως οι ίδιες. Απλά τόσο αδιάφορες και προβλέψιμες που ακόμα και ο εμετός αρνείται να βγει.
    Οι διαφημίσεις τύπου 11888 απευθύνονται σε τελείως αμόρφωτους και γέρους που δεν ξέρουν να χρησιμοποιήσουν το internet για να βρουν μια διεύθυνση ή ένα τηλέφωνο.
    Για τα κινητά θα προσθέσω ότι μέσα στις εμετικές, ειδικά της vodafone, έχουν υπάρξει και κάποια διαμάντια όπως το "σήμα καμπάνα" της cosmote, και ένα με έναν τύπο που λέει "ε ναι ρε φίλε, μέσα" και μετά τραβάει τα πάνδεινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή