Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Που έθαψα το τσεκούρι ρε γαμώτο;

Αν ξαναπάω διακοπές και πληρώσω 600 ευρώ σε δωμάτια και ο καργιόλης με ρωτήσει αν θέλω απόδειξη, ορκίζομαι να τον βάλω να καταπιεί το στρώμα θαλάσσης (ξεφούσκωτο), να του χώσω την τρόμπα στο πάτο, να τρομπάρω μέχρι να γίνει αερόστατο ο πούστης και μετά να του βάλω από ένα φελλό στη μύτη, στα αυτιά, στο στόμα, στο κώλο και στην ουρήθρα, και να του ρίξω ένα βολέ να τον απογειώσω τον κερατά. Άι στα διάλα!

Άκου θράσος τα γαμιόλια. Πήγα σε γνωστό νησί φέτος του οποίο το όνομα δεν θα αναφέρω μη νομίζει κανείς ότι κάνω προπαγάνδα, το οποίο φημίζεται ως νησί για σκαφάτους που σκάνε με κότερα, και έτσι και όπως καταλαβαίνετε, οι Παξινοί (οουυυπςςςς) τα βγάζουν χοντρά. Παρόλα αυτά, οι εκ γενετής απατεώνες γαμώ το κωλόνησό τους μέσα, να ρωτάνε συνέχεια αν θέλω απόδειξη και αν θέλω απόδειξη. "ΝΑΙ ΜΩΡΗ ΧΑΜΟΥΡΑ ΘΕΛΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ!!!". Πόσο να αντέξεις πια με τους κωλόγυφτους; Έχω απογοητευτεί τελείως με τη πάρτη μας ρε πούστη μου. Πως σκατά θα ξελασπώσουμε, όταν το μυαλό μας είναι στην απατεωνιά; Και μετά δηλαδή αν γίνει κάνας σεισμός και σκάσει κάνα ηφαίστειο στο νησί και το κάψει το μπουρδέλο, μαζί όλα τα λαμόγια επάνω εγώ που θα γελάω θα είμαι κακός; Όχι, πείτε μου δηλαδή; Άι στα διάλα!

Τεσπά, η αλήθεια είναι ότι πέρασα καλά και χαλάρωσα αρκετά αν εξαιρέσεις το ταξίδι από Πατρα-Κόρινθο το οποίο είναι πλέον ανυπόφορο, καθώς το 70% του δρόμου είναι πλέον μια λωρίδα. Προφανώς η ιδιοφυΐα που ανέλαβε να φτιάξει το δρόμο σκέφτηκε πρωτοποριακά. Σου λέει γιατί να κλείνει το δρόμο κομμάτι-κομμάτι και αφού παραδίδει το ένα να πηγαίνει στο επόμενο; Όοοοχι, να γαμήσουμε όοοοοολο το δρόμο από Κόρινθο μέχρι Πάτρα, γιατί καθώς εδώ στην Ελλάδα φημιζόμαστε για τα ταχύτατα δημόσια έργα μας και την φοβερή οργάνωση και αξιοπιστία μας, ο δρόμος θα είναι έτοιμος σε dt. Αποτέλεσμα; Ο δρόμος είναι γεμάτος κώνους και η μιάμιση λωρίδα έχει γίνει μια, τα έργα έχουν σταματήσει λόγω κρίσης, και οι κώνοι και οι τσιμεντόλιθοι που έχουν βάλει εκεί, θα παραμείνουν να ενοχλούν μέχρι κάποια στιγμή να ξαναξεκινήσουν.... Εύγε ατσίδα πολιτικέ μηχανικέ που ανέλαβες το έργο. Είθε να σου πατήσει το πουλί σου οδοστρωτήρας και να σου γεμίσουν το κωλάντερο με καυτή άσφαλτο γαμωπυρότουβλο! Άι στα διάλα!

Πάντως το καλοκαιράκι ήταν όμορφο. Έκανε καλό καιρό και ωραίες θάλασσες και η αλήθεια είναι ότι καθώς ήμουν αραχτός σε μια ξαπλώστρα όλη την ώρα, είχα χρόνο να χαλαρώσω και να σκεφτώ, ότι ίσως τα πράγματα δεν είναι τόσο χάλια όσο φαίνονται καμιά φορά. Ίσως οι άνθρωποι να αξίζουν περισσότερες ευκαιρίες από ότι τους έδινα. Ίσως θα έπρεπε και εγώ να ηρεμήσω, να σταματήσω να είμαι αυστηρός κριτής και στραβόξυλο και να προσπαθήσω να δω τον κόσμο με περισσότερη συμπάθεια και κατανόηση. Και η αλήθεια είναι ότι όντως άλλαξα. Όντως, είδα τον κόσμο μέσα από άλλο πρίσμα. Σκέφτηκα ότι όλα όσα πιστεύω, ακραία και μη, εξακολουθούν και είναι προσωπικές απόψεις και μπορεί να είναι και λάθος. Σκέφτηκα ότι έχω κάνει λάθη στη ζωή μου και μετάνιωσα για πολλά από αυτά. Σκέφτηκα ότι υπάρχουν άνθρωποι που καθημερινά πασχίζουν να κάνουν τον κόσμο καλύτερο και θεώρησα ότι είναι υποχρέωσή μου να  βοηθήσω και εγώ, αλλιώς τι σκατά νόημα έχει η ζωή; Όλες αυτές οι σκέψεις κράτησαν περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα. Μετά ήπια μια γουλιά από τη μπύρα μου και συνέχιζα να διαβάζω το Playboy. 

Η αλήθεια είναι ότι και να θες να ηρεμήσεις, η πραγματικότητα δεν σε αφήνει. Πάρτε για παράδειγμα το γυρισμό από τις διακοπές. Αν ζεις στην Αθήνα το χειμώνα, το πρώτο γαλλικό που ρίχνεις γυρνώντας από καλοκαιρινές διακοπές, είναι όταν το ρουθούνι σου αναγνωρίσει την -ξεχασμένη για λίγες μέρες- βρώμα και δυσωδία της γαμώπολης. Όταν πας να παρεις ανάσα και αντί για οξυγόνο ρουφήξεις καυσαέριο μαζί με πορδίλα, άπλυτα πόδια και σάπια κωλομέρια, τότε ξέρεις πραγματικά οτι η ζωή σου δεν έχει νόημα για τους επόμενους 11 μήνες. Η επιστροφή από τις διακοπές είναι πάντα δύσκολη. Μπορεί αρκετός κόσμος να λείπει και έτσι όλοι να είμαστε πιο χαλαροί και να λέμε τι ωραία που είναι η Αθήνα άδεια και άλλες τέτοιες παπαριές για να χαϊδέψουμε τη μιζέρια μας, αλλά η σκληρή αλήθεια είναι ότι η Αθήνα, όταν είναι άδεια απλά παλεύεται, ωραία δεν είναι με τίποτα. Ούτε που συγκρίνεται η φάση να είσαι στην εξοχή, να χαζεύεις τα δεντράκια που σαλεύουν με το καλοκαιρινό αεράκι, να βλέπεις το κύμα να σκάει στη θάλασσα, ή να νιώθεις την εκκωφαντική ησυχία της εξοχής, χωρίς κανέναν βρωμόπουστα να σε ενοχλεί με το κλαξόν του. Όταν ακούω κάποιον να λέει "Α εγώ γουστάρω πολύ τον Αύγουστο να μένω στην Αθήνα", τότε ξέρω ότι ο κακομοίρης δεν έχει κάποιο εξοχικό ή χωριό να πάει, ή μάλλον είναι φτωχομπινές και δεν έχει λεφτά για εκδρομές.

Δεν θα ήταν όμως ιδανικό η πρωτεύουσα να είναι πάντα όπως είναι τον Αύγουστο; Δεν θα ήταν τέλεια αν μέναμε οι μισοί και λιγότεροι εδώ; Πόσο πιο ανθρώπινη πόλη θα ήταν άραγε; Και αν το καλοσκεφτείς, δεν είναι τόσο δύσκολο να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο. Αρκεί οι άνθρωποι να συνειδητοποιούσαν ποια είναι η θέση τους στο κόσμο, και να κάναν τις απαραίτητες κινήσεις.

Για παράδειγμα οι γέροι. Τους γέρους ανθρώπους κανείς δεν τους συμπαθεί. Είναι άσχημοι, κακοί, έχουν μαλάκυνση και δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Υπάρχουν μόνο για να καταναλώνουν αγαθά και να μας σπάνε τις μπάλες. Ειδικά στην Αθήνα όλοι τους μισούν και θέλουν να πεθάνουν. Υπάρχουν και κάτι τελειωμένες αδερφές και μερικές αγάμητες χίπισες που και καλά νοιάζονται για την τρίτη ηλικία, αλλά κανείς δεν τους παίρνει αυτούς στα σοβαρά. Οι μόνοι που χαίρονται πραγματικά για την ύπαρξη των γέρων είναι οι νεκροθάφτες, μια που εξαιτίας τους έχουν σταθερή πελατεία. Οι ηλικιωμένοι στις πόλεις αποτελούν μεγάλη πληγή για διάφορους λόγους. Αφενός γιατί δεν έχουν δουλειά και όλη μέρα κάθονται σπίτι βλέπουν τηλεόραση και καίνε πολύτιμο ρεύμα. Αν δεν κάνουν αυτό, τότε γυρνάνε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς καταλαμβάνοντας τις θέσεις που δικαιωματικά ανήκουν στα σκληρά εργαζόμενα νιάτα, ή οδηγούν τα προϊστορικά τετράτροχα τους με υπερβολικά ενοχλητικό τρόπο, στήνονται σε ουρές στις τράπεζες και σε δημόσιες υπηρεσίες γενικότερα καθυστερώντας τον υπόλοιπο κόσμο που έχει δουλειά και γενικά γκρινιάζουν για τα ΠΑΝΤΑ.

Η λύση εδώ είναι μια. Εφαρμόζουμε την επιχείριση "Σκούπα για Απολιθώματα": Μαζεύουμε όλους τους γέρους της πόλης (αυτοί της επαρχίας είναι cool και δεν ενοχλούν) πχ. άνω των 70, και τους φορτώνουμε σε τρένα που πάνε στη Σιβηρία. Εκεί τους αμολάμε ελεύθερους στα κωνοφόρα δάση, πετυχαίνοντας με ένα σμπάρο 3 τρυγόνια!!!
1. Απαλλασσόμαστε απο το 25% του πληθυσμού της πόλης (ναι και όμως, 1 στους 4 είναι άνω τον 65)
2. Χαρίζουμε στην τρίτη ηλικία μια ευκαιρία να επανενταχθεί με τη φύση, να δει ξένα και μαγευτικά μέρη και να ζήσει σε αυτά, αποδεσμευμένη πλέον από το άγχος, το καυσαέριο και όλα τα κακά του αστικού τρόπου ζωής.
3. Βοηθάμε την σιβηρική πανίδα, καθώς λύκοι, αλεπούδες και αρκούδες δεν θα πεινάσουν ποτέ ξανά.

Κάποιοι θα πούνε "να δω αν θα τα λες αυτά όταν φτάσεις σε αυτή την ηλικία". Σας πρόλαβα κουφάλες. Θα τα λέω και θα τα παραλέω, γιατί θα είμαι από τους cool ηλικιωμένους που θα είμαι στην επαρχία και δεν θα ενοχλώ κανέναν. Οι πόλεις είναι για τους νέους, πάρτε το χαμπάρι. Πίσω στα χωριά σας γεροξεκούτηδες!

Έπειτα είναι οι αλλοδαποί. Παράνομοι μετανάστες από φτωχές χώρες, κατατρεγμένοι από τη ζωή, φτωχοί όσο δε πάει, στριμωγμένοι κατά δεκάδες σε υπόγεια μέσα στη βρώμα και την εξαθλίωση. Αναγκασμένοι να καθαρίζουν τζάμια αυτοκινήτων, να πουλάνε χαρτομάντιλα και να πηδάνε ο ένας τον άλλον μια που καμιά γκόμενα δεν τους κάθεται. Πολλές φορές δε, αναγκάζονται (λόγω της φτώχειας, όχι επειδή είναι ελεεινά και τρισάθλια καθίκια) να προβαίνουν  ακόμα και σε εγκληματικές πράξεις. Αναμφισβήτητα αποτελούν πρόβλημα, αλλά η λύση που χρειαζόμαστε πρέπει να είναι λεπτή. Δεκάδες χιλιάδων μετανάστες που ψάχνουν ένα καλύτερο αύριο και δεν το βρίσκουν.Τι μπορούμε να κάνουμε για αυτούς; 

Νομίζω ο πιο διακριτικός τρόπος είναι ο εξής: Αρχικά, καθώς κάθε λαός είναι διαφορετικός, τους προσεγγίζεις με διαφορετικό τρόπο. Γεμίζεις την πόλη με αφίσες για κάποια πολιτιστική εκδήλωση που τους αφορά. Πχ. ανατολίτικοι χοροί και τραγούδια, μια ομιλία, έναν λιθοβολισμό, έναν απαγχονισμό. Κάτι που κάνουν και στη χώρα τους δηλαδή για να νιώσουν οικεία και να τους συγκεντρώσεις όλους μαζί. Η συγκέντρωση θα γίνεται στο λιμάνι. Μετά εφαρμόζεις το σχέδιο "Γεμίστε τα αμπάρια" και τους φορτώνεις σε πλοία και βάζεις πλώρη για τις ανατολικές ακτές. Λίγα χιλιόμετρα από την παραλία εφαρμόζεις το σχέδιο "Πάτα το καζανάκι" και αδειάζεις τα αμπάρια, ξεβράζοντας όλα τα σκατά στη θάλασσα στην οποία ανήκουν.Για άλλη μια φορά με το φανταστικό μου αυτό σχέδιο έχεις με ένα σμπάρο 3 τρυγόνια!!!
1. Βοηθάς τους ανθρώπους αυτούς να πλυθούν, και να γυρίσουν στο σπίτι τους καθαροί.
2. Επιτέλους θα μπορέσεις να απολαύσεις του υαλοκαθαριστήρες του αυτοκινήτου σου!
3. Δεν ανοίγει ούτε ρουθούνι.

Ακούω ήδη τον ρατσιστικό-φασιστικό συναγερμό ΙΟΥ ΙΟΥ ΙΟΥ. "Είσαι φασίστας, ρατσίστας, τεννίστας και fashionistas" θα πουν κάποιοι. Αυτοί που θα κατηγορήσουν να είναι έτοιμοι να αντιπροτείνουν λύσεις στο πρόβλημα όμως. Ρεαλιστικές βέβαια όπως οι δικές μου. Μη μου πείτε για ενέργειες που πρέπει να λάβει η κυβέρνηση, γιατί θα γελάσω φωναχτά και είμαι και στη δουλειά και δεν κάνει. Δεν είναι ούτε φασισμός ούτε ρατσισμός να μη θέλω τον κάθε λεχρίτη στη γειτονιά που μεγαλώνουν τα παιδιά μου. Ειδικά σε μια χώρα που δεν μπορεί να φροντίσει τους ίδιους τους πολίτες της, πως θα φροντίσεις ένα σωρό κόσμο από αλλού; Τι με νοιάζει τι τραβάνε στη χώρα τους και πόσο δύσκολο είναι, πρέπει να νιώθω υπεύθυνος για κάθε φτωχό, πρωτόγονο και μαλάκα πολιτισμό στο πλανήτη; Όπως έστρωσες θα κοιμηθείς φίλε. Όπως κατηγορούμε τους εαυτούς μας για το χάλι της Ελλάδας, έτσι κατηγορώ και τους Πακιστανούς, Αφγανούς, Αφρικανούς ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο, για τα χάλια στις χώρες τους. Και στη τελική αν ερχόντουσαν και δεν αποτελούσαν πρόβλημα οκ θα τους είχα γραμμένους εκεί που έχω γραμμένους και τους υπόλοιπους πολίτες αυτής της χώρας. Όταν όμως αποτελούν απειλή, τότε ανθρωπισμοί και τέτοια περιττεύουν. Το μπούλο και στα σπίτια σας, αλλιώς θάλασσα. Και όποιοι είναι ευαισθητούληδες υπέρμαχοι των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και τέτοια, να πάρουν σπίτι τους να φιλοξενούν κάνα πάκι για να νιώθουν και καλύτερα με τους εαυτούς τους και τότε θα τους παραδεχθώ. Αλλά που; Όλοι στη θεωρία είναι υπέρ της δικαιοσύνης, της ελευθερίας και της ιερότητας της ζωής και άσπρα συννεφάκια να γαργαλάνε τα cojones μου. Στη πράξη όλοι είναι αδιάφοροι και πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Γενικά αν μπορούσα να μειώσω κι άλλο τον πληθυσμό της Αθήνας θα έδιωχνα και άλλες ομάδες, όχι ίσως τόσο πολυπληθείς όπως οι δυο παραπάνω, αλλά εξίσου άχρηστες και ενοχλητικές. Για παράδειγμα, όλη την ελληνική mainstream μουσική βιομηχανία και τους fan της. Φέτος το καλοκαίρι τους σιχάθηκα όλους. Πρέπει να βγει νέα λέξη για να περιγράψει την υπερβολικά τεράστια αταλαντοσύνη και έλλειψη έμπνευσής τους.  Όλους τους φανατικούς οπαδούς ομάδων μαζί με τις ομάδες τους. Τους παπάδες και άλλα τέτοια πολλά. Όπως και να έχει, δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω από το να δίνω ιδέες και να ελπίζω ότι κάποια στιγμή, ένας άνθρωπος με δύναμη και επιρροή θα εκτιμήσει την ιδιοφυΐα μου και τα αγνά μου κίνητρα και εφαρμόσει τις ιδέες μου. Μέχρι τότε μόνο να σιχτιρίζω μπορώ... Γαμημένη κωλόπολη... μας έχεις φάει τη ζωή....και θα μας την τρως μέχρι το επόμενο καλοκαίρι...Μέχρι τότε τα κεφάλια μέσα λαμόγια. Τα ψέματα τελείωσαν....

Άντε, καλό φθινώπορο....

Υ.Γ. Θέλω γνώμες για το αν το μέγεθος αυτό είναι καλύτερο απο το προηγούμενο ή όχι. See ya!

34 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω για μεγέθη και λοιπά, αλλά είσαι μπροστά. Θα έλεγα πολύ μπροστά, αλλά φοβάμαι. Γύρισες ορεξάτος.

    Υ.Γ. Είσαι τεννίστας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1ον:το φθινοπωρο θα ειναι καλο ειτε το ευχεσαι εσυ ειτε οχι γιατι θα ερθουν απιστευτα πραγματα στην ζωη μας(βλεπε SKYRIM και λοιπα παιγνια)
    2ον:Η γραμματοσειρα ειναι για ανθρωπους της 3ης ηλικιας που εχεις αγκαλιασει με την αγαπη σου στο παρον post.
    3ον(και μακρυτερο οπως λεει ο λαος):ανυπομονω και εχω βαλει ηδη το ποπ κορν να ετοιμαζετε για τα σχολια και το κραξιμο που θα φας απο οικολογους-ανθρωπιστες-παγανιστες-ιμπρεσιονιστες-σκεπτικιστες και αλλους πολλους της συνομοταξιας του -ιστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @KANTHAROS:αν αυτος ειναι Τεννιστας εγω θα δεσω τις ρακετες που εχω στα ποδια και θα γινω ορειβατης στις Αλπεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ καλο cumback, ευγε. Μ αρεσει που επιασες το θεμα με ολα αυτα τα σκατα που μας εχουν πλημμυρισει απο τη σπασμενη αποχευεση της Ασιας και της Ανατολης, απο την ανθρωπιστικη του πλευρα.
    Στανταρ το μπλογκ θα εχει εισβολη απο αυνανιστικα υποκειμενα indymediaκου τυπου... πιθανως και σταθεροι αναγνωστες να δυσφορησουν.
    Εξισου ανθρωπιστικα βεβαια επιασες και το θεμα με τους απεθαντους... κι αυτο θα φερει κοσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε Kanthare, ασχολήθηκα με το άθλημα πέρσι για κάνα δίμηνο, αλλά έγινα υπερβολικά καλός γρήγορα και μετά βαρέθηκα και το παράτησα. Βασικά στο τμήμα που πήγαινα ήμουν εγώ και τρεις γυναίκες (όλως τυχαία) και δεν είχε καμιά πρόκληση για μένα όπως καταλαβαίνεις μια που τα μήλα σταμάτησαν να με συγκινούν σαν παιχνίδι από τα 15 μου. Εξήγησέ μου λίγο όμως σε παρακαλώ,τι εννοείς "φοβάσαι";

    Αμαρτωλέ, δηλαδή να το γυρίσω λες στα μικρότερα fonts;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι ρε φιλε ειναι πολυ μεγαλα και ειναι λιγο κουραστικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα μουνιά που δεν κόβουν απόδειξη επιβιώνουν ακόμα γάμω το σπιτάκι και το μουνάκι της μάνας τους. Και καλά να πεις αγόρασα έναν καφέ και δεν μου έδωσαν απόδειξη. Δεν γαμιέται. Αλλά να κάνεις έναν λογαρισμό 600 ευρώ και να σε ρωτάνε αν θέλεις την απόδειξη εκεί έχεις κάθε δικαίωμα να τους ρουφήξεις τον μυελό των οστών με τρύπιο καλαμάκι ώστε να κάνει θόρυβο και να χρειάζετε περισσότερη ώρα ώσπου να ψοφήσουν τα αρχίδια. Ωπ έχω την εντύπωση πως έβρισα πολυ πάλι. Συγγνώμη.

    Ο δρόμος χρόοοοοοοοοοοοοοοοοονια τώρα μας ταλαιπωρεί. Και θα έχει και μακρααααααααααααααααααααααα συνέχεια φαντάζομαι.

    4 δευτερόλεπτα τέτοιες σκέψεις ??? Έσπασες ρεκόρ φίλε Αλζα αλλά μην ξαναγίνει.

    Γέρος πρόσφατα στην επαρχίακη μου πόλη μπήκε σε καφετέρεια φίλου και έχεσε έξω από την λεκάνη, μέσα στον νιπτήρα, κάτω στο πάτωμα, έξω από τον διάδρομο και στα πόμολα της πόρτας. Σκουπίστηκε με τα χέρια, δεν τα έπλυνε και αποχωρώντας είπε : Τι να κάνω αφού μου ήρθε ?

    Οι ιδέες σου είναι φανταστικές πάντως. Και είναι τόσο μα τόσο απλές. Ελπίζω να βρεθεί αυτός που θα τις κάνει να υλοποιηθούν. Το εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου.

    Το μέγεθος της γραμματοσειράς γαμεί. Το προτιμώ από το προηγούμενο.
    Ωραία αρχή έκανες με το τσεκούρι σου. Καλό Φθινώπορο φίλτατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1) Αν οι παππουδες ειναι εκνευριστικοι 5, οι κωλογριες που στριμοκωλιαζονται στα λεωφορεια ειναι 105, οποτε ας λιντσαρουμε πρωτα αυτες.

    2) Δεν θα ανοιξω κουβεντα περι ξενοφοβιας κ ρατσισμου, καθως εχω διαβασει ολα τα ποστ σου και μονο τετοιος δεν μου φαινεσαι. Άλλωστε φαινεσαι ξυπνιος τυπος και ξερεις να ξεχωριζεις περιπτωσεις.

    3) Φαίνεται πως καποιους τους πειραζουν τα "αυνανιστικα υποκειμενα indymediaκου τυπου". Παω κ γω λοιπον να αυνανιστω στο indymedia. Μονο που δεν εχω χαρτι... πειραζει να σκουπιστω με την ελληνικη σημαια SecretOfSteel? Ή να την περιορισω σε χεσοχαρτο? Περιμενω καρτερικα τη γνωμη σου. ΥΓ: Στο σχολειο που πηγες (αν πηγες) δεν σου μαθανε οτι η Ασια ειναι στην Ανατολη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οπα, μου 'ρθε μια φλασια ακομα: Να κυνηγησουμε τα απολιτιστα "σκατα" οπως τα κυνηγουν οι πολιτισμενοι φασιστ... εε, ελληνες, εδω περα: http://www.youtube.com/watch?v=b7XHnFT56R8&feature=related. Οι κραυγες απο το 5.55 κ μετα ειναι δειγμα απεραντου πολιτισμου ετσι Secret?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω ότι για την κατάντια των γέρων στις πόλεις φταίνε οι ίδιες οι πόλεις. Και εξηγούμαι: ο παππούς μου στο χωριό κοντεύει ογδόντα και ακόμα βάζει χωράφια, μποστάνια, φτιάχνει μάντρες και γενικά κάτω δεν κάθεται. Αν ήταν στην πόλη, το πιο πιθανό θα ήταν να ξημεροβραδιάζεται στο ΙΚΑ και να βλέπει τον Αυτιά να λέει μαλακίες.
    Γιατί όμως να μην τους στέλνουμε απλά στην επαρχία; Τόσα χρόνια μας πρήζουνε τα αρχίδια ότι έχουν αδειάσει τα χωριά και μπλα μπλα μπλα. Στέλνουμε λοιπόν τους γέρους, τα Πάκια και τα Αλβανά σε κωλοχώρια που έχουν πιο πολύ αντίδι παρά άνθρωπο, γίνονται οι πόλεις ανθρώπινες και αναπτύσσεται και η ύπαιθρος. Am I right or what?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα περί μεταναστευτικής πολιτικής τι τα θελες μωρέ? άμα μπλέκεις με τα πίτουρα σε τρώνε οι Lawful Stupid PalamiDinDon κότες. Επειδή είμαι και κωλόπαιδο, THE SECRET OF STEEL REVEALED

    http://i51.tinypic.com/2mgjmfo.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προς Αντιρρησια ψωλιασης: Ασια και Αφρικη ηθελα να γραψω εξυπνακια.
    Anyway το θεμα ειναι οταν εχεις μια αποχετευση σπασμενη που σε πνιγει σταδιακα στα σκατα, πρωτα τη βουλωνεις και μετα κοιτας δευτερευοντα πραγματα οπως γιατι εσπασε, ποιος φταιει, ποσο τοξικα ειναι αυτα τα σκατα και αν μπορει να περιοριστει η τοξικοτητα τους.
    Τεσπα επειδη ειστε αποδεδειγμενα στοκοι, δεν εχει νοημα το debating πανω σε αυτονοητα πραγματα, γιατι ξεκινατε και βγαζετε τα λαζοπουλικα κομπλεξ σας. Ποιος μιλησε για Ελληνες, για φασιστες, για ελληνικες σημαιες και που ακριβως κολλανε ολα αυτα? Μαθε να κρινεις πρωτιστως αποψεις και να διαφωνεις πανω σε αυτες, και οχι απο τις αποψεις να σχηματιζεις προφιλ και μετα να κρινεις και αυτο το υποθετικο προφιλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εντωμεταξυ πραγματικα οι χρυσαυγιτες εχουν πλακα στο συγκεκριμενο βιντεο... οντως οι κραυγες αυτες ειναι αστειες. Δε διαφωνει κανεις οτι στην πλειοψηφια τους οι χρυσαυγιτες ειναι λιγο διαταραγμενα και χαμηλης νοημοσυνης ατομα... αλλα φαντασου ποσο γελοια ειναι καποια ατομα σε καποιο αλλο βιντεο...

    http://www.youtube.com/watch?v=TitUaTsbH8A

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. η γραμματοσειρά είναι μπροστά φίλος όπως και οι σκέψεις σου για (το αθηνα) περάσανε κάποιες μέρες του Aυγούστου και από το δικo μου μυαλό, τώρα που της ειδα γραμμένες και πολύ ορθά διατυπωμένες με επιβεβαίωσες για αλλη μια φορα ότι θα τον "φαστονμαλακα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Αντιρρησίας:Είναι αλήθεια ότι οι γιαγιάδες με εκνευρίζουν και μένα περισσότερο. Είναι στο γονίδιο της γυναίκας άραγε να είναι ενοχλητική ακόμα και χωρίς μασέλα; Τι να πω ρε πούστη μου...

    @Thomas: Απόλυτο δίκιο έχεις Thomas και εγώ μαζί σου. Για την ακρίβεια αν ήθελα να μιλήσω σοβαρά και εγώ αυτό θα πρότεινα. "Πήρες σύνταξη; Πάρε και το μπούλο τώρα". Πίσω στο χωριό σου. Ούτως η άλλως το 80% της Αθήνας έχει κάποια καταγωγή από επαρχία. Θα ήταν πολύ εύκολη και πρακτική λύση.

    Πέρι: Εγώ θα τον έβαζα να τα καθαρίσει, είτε με τη σφουγγαρίστρα, είτε με τη γλώσσα.

    Τώρα για τα βίντεο...ντάξ....αναρχικοί & φασίστες...2 όψεις του ίδιου νομίσματος. Όπου υπάρχουν ακραίες απόψεις, υπάρχουν κυρίως ακραίοι και ανισόρροποι άνθρωποι. Ξεφτιλίκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Oι πόλεις είναι για τους νέους, πάρτε το χαμπάρι. Πίσω στα χωριά σας γεροξεκούτηδες!" Δεν μπορούσες να το θέσεις καλύτερα: Έχω συγγενικό μου πρόσωπο περί τα 30, που έζησε 10 χρόνια Αθήνα, αλλά τώρα λέει "ο ύπαιθρος είναι παράδεισος" και άλλα τέτοια. Παράδεισος είναι ΜΟΝΟ αν δε δουλεύεις εκεί! Για κάτσε σαν νέος στον "παράδεισο" δίχως κλαμπάκια, μπαράκια και μουνοθύελλες και θα σου πω εγώ. Δε λέω ότι δεν είναι καλή η απόδραση. Απλά η πόλη υπάρχει επειδή έχει ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (θεωρητικά). Συμφωνώ με αυτά που λες.

    Και συμφωνώ απόλυτα για τους μετανάστες: Ποτέ δεν είχα πρόβλημα να βλέπω αράπηδες (δεν το χρησιμοποιώ ως βρισιά) στους δρόμους. Αντίθετα, αν γνώριζε ο μετανάστης ελληνικά (και κατ' επέκταση ελληνική συνείδηση, αν θέλει ΠΟΛΙΤΙΚΑ δικαιώματα/υπηκοότητα), είχε μια τίμια δουλειά, πλήρωνε φόρους και δεν προκαλούσε προβλήματα, δεν θα είχα πρόβλημα να μου φορτωθεί αιώνια. Έχω όμως ΠΑΡΑ πολύ πρόβλημα όταν δεν μπορώ να κυκλοφορώ λόγω εγκληματικότητας. Και δεν κάνω διάκριση στους εγκληματίες. Απλά οι ξένοι κάνουν χειρότερα τα σκατά στα οποία ήμαστε από πριν.

    Όσο για τους δήθεν ανθρωπιστές, σε νιώθω απόλυτα: Προσωπικά πρώτα θα ξεφορτωνόμουν τους δήθεν ανθρωπιστές των "βορείων" προαστίων (που υπάρχουν σχεδόν σε κάθε πόλη πλέον), οι οποίοι από τις ΔΙΚΕΣ τους τύψεις προκαλούν προβλήματα, και μετά θα έκανα πάνω-κάτω αυτά που είπες. Πίστεψέ με, τα συναισθήματα κατωτερότητας των δήθεν ανθρωπιστών είναι ΠΟΛΥ χειρότερα από τους ίδιους τους μετανάστες, μακροπρόθεσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όσο για τα τελευταία, μη φοβάσαι: Λέω να κάνουμε κόμμα εμείς οι τρελοί μπλόγκερς... αλλά με τόσους που πρέπει να ξεφορτωθούμε, οι ψήφοι που θα πάρουμε θα είναι λίγοι... δεν είναι να αμφιβάλλεις που πάμε κατά διαόλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αλζα γι αυτο που ειπες... δεν ειναι προβλημα οι ακραιες ιδεες, αλλωστε και συ εχεις μερικες τετοιες. Το προβλημα ειναι να προσαρμοζεις τα γεγονοτα πανω στις αποψεις σου, αντι να προσπαθεις να προσαρμοσεις τις αποψεις πανω στα γεγονοτα χρησιμοποιωντας κριτικη σκεψη (ακομα και αν σε περιπτωσεις γινεται ακραια αυτη η σκεψη).
    Αυτο ειναι κοινο γνωρισμα σε ατομα που εχουν χτισει με μπετο τον εγκεφαλο τους. Οι χρυσαυγιτες ειναι εξ ορισμοι τετοιοι, ισωσ γι αυτο δε μ ενοχλουν τοσο. Οι αναρχικοι υποτιθεται ειναι "νεολαια" και "προοδευτικοι" και αυτο με τρεκαινει μαλλον.
    Anyway... Kenpachi σωστα εμιλησες, αλλα ξεχασες κατι βασικο... εχουμε δημοκρατια. Αμα δεις διαχρονικα απο αρχαια Ελλαδα, Ρωμη και μεχρι σημερα πως δουλευε η δημοκρατια... θα καταλαβεις οτι οι τρελοι μπλογκερς απλα δεν πατε πουθενα. Οχι μονο εσεις δηλαδη... οποιοσδηποτε σωστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή η εξοχή και η φύση και όλα αυτά, αλλα θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα, δεν έχεις τις επιλογές της πόλης. Το βλέπω απ'το χωριό μου αυτό που από Σεπτέμβρη επικρατεί νεκρική ερημιά. και κακά τα ψέματα κάποιος που έχει μεγαλώσει στην πόλη, παιζει και να φρικάρει έτσι και πάει για πολύ στην εξοχή.Το μεγεθος ειναι οκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τετοια λεγε αντιρρισια και περιμενε να αποκτησει η αναρχια λαικο ερεισμα. Και επισης ο ρατσισμος ειναι καθαρα φυλετικη, με βαση το αιμα, το ντιενει διακριση, κατι που δεν το συναντας πολυ συχνα. Οι διακρισεις που γινονται, γινονται με βαση το χι ψι πολιτισμο που κουβαλαει καθενας στη πλατη του. Πολιτισμος παυλα ηθικη παυλα φαι παυλα υγειηνη και παει λεγοντας. Εγω προσωπικα θα εριχνα σε μια κοινωνια γαμωσπιτων ενα χωριο κανιβαλων και θα μιλουσα για πολυπολυτισμικοτητα και μαλακιες τουμπανα ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΛΑΚΑ. Και για να το παιξω ανθρωπωλογος-κοινωνιολογος, "Σε μια κοινωνια μπορουν να συνυπαρξουν διαφορετικα πολιτισμικα στοιχεια, αλλα οχι και διαφορετικοι πολιτισμοι."

    @Άλζας: Ωραια η γραμματοσειρα, κρατα την. Και να μ ενημερωσεις για το κρουασαν.

    @Ολους τους υπολοιπους: Δεν εχω να πω τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Secret: δίκιο έχεις δεν το εξέφρασα σωστά. Ουσιαστικά εννοούσα τους φανατισμένους και αυτούς που λες εσύ. Που θα κρίνουν ανθρώπους και καταστάσεις με συγκεκριμένα φίλτρα που έχουν και ποτέ σκεφτόμενοι.

    @Ασβό: δεν το βρήκα το κρουασάν ρε, σορρυ :(. Επίσης μου αρέσει το πείραμά σου με τους γαμώσπιτους και τους κανιβάλους. Συμφωνώ και εγώ με το ρητό περί πολιτισμών.

    @Kenpachi: Εγώ έχω από καιρό ρίξει την ιδέα να φτιάξω κόμμα, μόνο και μόνο για να έχω να ψηφίσω έναν σοβαρό άνθρωπο στις εκλογές, όχι γιατί με νοιάζει. Αλλά θες πολλά λεφτά ρε φίλε. Η "δημοκρατία" κοστίζει βλέπεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Secret και Ασβος, ξερει ο καθενας το που απανταω σε ποιον: Δεν ειμαι αναρχικος φιλε, ουτε καν. Και ναι, οι αναρχικοι του βιντεο ειναι το ιδιο "πορωμενοι" καθυστερες με τους φασιστες του αλλου. Με τη διαφορα οτι οι φασιστες - που αν μη τι αλλο θεωρουν τους εαυτους τους γονους της "μητερας των πολιτισμων" αρχαιας ελλαδος - κανουν αυτο που ΟΙ ΙΔΙΟΙ κοροιδευουν: Φερονται σαν καθυστερημενες υποαναπτυκτες μαιμουδες, τη στιγμη που χαρακτηριζουν ως τετοιες τους μαυρους. Παμε παρακατω: ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ τους ανθρωπους που χαρακτηριζουν τους απανταχου μεταναστες ως "σκατα". "Σκατο" αυτος που θα σου κλεψει το πορτοφολι? Ναι, και γω μαζι σου, ειμαι ο πρωτος που θα συμφωνησει. "Σκατο" ομως και αυτος που πουλαει λουλουδια στο φαναρι? Το οτι χαρακτηριζεις τον δευτερο ως "σκατο" και το οτι τον βαζεις στο ιδιο τσουβαλι με τον πρωτο σε κανει ιδιαιτερα στοκο κ ας εισαι ασπρος "ευρωπαιος" χριστιανος (εξ ου κ αυτο που ειπα για τη σημαια: ενα κωλοσυμβολο δεν σε κανει ανωτερο, ουτε μενα ουτε σενα ουτε κανεναν). Επειτα θα συμφωνησω με τα τελευταια σου λογια ασβε, αλλα γι'αυτο ακριβως θα επρεπε να υπηρχε ενας καλυτερος προγραμματισμος ετσι ωστε ολοι αυτοι να αφομοιωθουν στην ελληνικη "κουλτουρα" κ τροπους ζωης. Θα μου πεις εδω καιγεται ο κωλος μας, που να υπαρξει προγραμματισμος σε αυτην την μπουρδελοχωρα και θα 'χεις δικιο. Μια καλη λυση την ειπε ο thomas: αντι να τους εχεις στοιβαγμενους στα υπογεια, στελνεις καποιους μεταναστες (μαζι με τους γερους και τις κωλογριες) στα χωρια, να καλλιεργουν χωραφια, να βγαζουν ενα μεροκαματο και συγχρονως να κερδισεις χωρο κ μειωση της εγκληματικοτητας. Φυσικα κ ελληνες θα μπορουσαν να το κανουν αυτο, ομως βλεπεις ολοι θελουν να γινουν γιατροι και δικηγοροι. Εκτος αν ξερεις πολλους που να θελουν να πανε στα χωραφια - εγω παντως οχι. Για να τελειωσω το τιτανοτεραστιο σε μεγεθος κομμεντ μου, ρε Secret ποσο fail να μιλας για κομπλεξ - btw ατυχες παραδειγμα ο λαζοπουλος - οταν εσυ ο ιδιος εκανες αναφορα στο ξεκαρφωτο σε "αυνανιστικα υποκειμενα indymediaκου τυπου" ? ΠΟΣΟ περισσοτερο ownage μπορεις να φας? ΠΟΣΟ fail τυπος εισαι τελοσπαντων οταν κανεις αυτο που ο ιδιος κοροιδευεις? Καλυτερα να μασας παρα να μιλ... εε, γραφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αντιρρησια το θεμα δεν ειναι να αφομοιωθουν... ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΝΑ ΑΦΟΜΟΙΩΘΟΥΝ. Γι αυτο και τα γκετο. Γι αυτο και δε θα σε κανει παρεα ενα πακι. Γιατι γι αυτον εισαι ενας "πουστης" ευρωπαιος η μια ξεκωλιαρα ευρωπαια, απιστος/η που του χρειαζεται τζιχαντ και ετσι φαση. ΚΑΙ ΝΑΙ πιστευω οτι υπαρχουν και αξιοι ανθρωποι, πιο κοντα στη δικη μας ηθικη και ανωτεροι και απο πολλους ελληνες... Αλλα οταν καπου θεωρουν το βιασμο ως κατι φυσιολογικο ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ. Διαβαζα για μια αγγλιδα- αμερικανα δημοσιογραφο που ειχε παει στην αιγυπτο να καλυψει την ανταρσια εναντιον του μουμπαρακ. ΕΦΑΓΕ ΜΠΟΥΚΑΚΙ ΑΠΟ 100 ΑΤΟΜΑ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ. Και τα γκετο γι αυτο υπαρχουν, για να υπαρχει κρατος εν κρατει, ο νομος της γειτονιας, ο νομος του δικου τους πολιτισμου. Επισης δεν ειπα οτι εισαι αναρχικος. Αλλα οταν αντιτιθεσαι στα "αυνανιστικα υποκειμενα indymediaκου τυπου" με σχολια κατα της ελληνικης σημαιας, και δυστυχως το ιντι εχει ταυτιστει απο τους περισσοτερους με τον αναρχικο χωρο στην ελλαδα, στην ουσια ταζεσαι ανοιχτα υπερ της "αναρχιαςσεεισαγωγικα" και κατα της πατριδας που αγαπαει ο Ελληνας. Αρα με αυτες τις δυο παραμετρους αναρχια διαφορο της Ελλαδας/πατριδας/σημαιας. Τωρα δε ξερω, μερικοι πληρωνονται για να τα λενε αυτα, τωρα αμα εσυ τα λες τσαμπα σε πιασανε κωτσο. Ζητα λεφτα.

    ΥΓ. Και αντε να σε παραπεμψω σε μερικες ρησεις του Μπακουνιν, εκτος κι αν αναρχια για σενα σημαινει ενας ακρατος ατομικισμος.


    Η πατρίδα αντιπροσωπέυει το αδιαφιλονίκητο και ιερό δικαίωμα κάθε ανθρώπου,ομάδας ανθρώπων,ενώσεων,κοινοτήτων,περιοχών,να ζούν,να σκέφτονται,να θέλουν και να δρούν κατα τον τρόπο τους,που γεννήθηκε ως αποτέλεσμα της μακρόχρονης ιστορικής εξέλιξης.
    Υποκλίνομαι λοιπόν μπρος στην παράδοση και την ιστορία των λαών, γιατί είναι το αίμα και η σάρκα,η σκέψη και η θέληση κάθε λαού.
    Γι αυτό, ειλικρινά, είμαι ο πατριώτης όλων των καταπιεσμένων πατρίδων.
    Έιμαι πατριώτης και διεθνιστής ταυτόχρονα”Μιχαήλ Μπακούνιν(Γράμματα για τον Πατριωτισμό,1869)

    Δεν μπορούμε να ονομάσουμε ανθρώπινη αρχή, παρά μόνο ότι είναι καθολικό, κοινό σ’ όλους τους ανθρώπους. Η εθνικότητα τους χωρίζει. Δεν είναι λοιπόν αρχή. Αλλά αυτό που είναι η αρχή, είναι ο σεβασμός που ο καθένας πρέπει να έχει για τα φυσικά, πραγματικά ή κοινωνικά γεγονότα. Η ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ, είναι ένα από τα γεγονότα αυτά. Οφείλουμε λοιπόν να τη σεβόμαστε. Η ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ,…γίνεται ιερή αρχή κάθε φορά που απειλείται ή καταπιέζεται. Γι’ αυτό λοιπόν αισθάνομαι ειλικρινά και πάντα τον πατριώτη κάθε καταπιεσμένης πατρίδας.

    ΥΓ2 δεν εχει

    ΥΓ3 Αλζα αν σου αρεσει το πειραμα με τους κανιβαλους δεν εχει παρα να μου εξασφαλισεις τους απαραιτητους πορους δηλαδη χωριο και κανιβαλους (τους γαμωσπιτους τους βρισκω και εγω αλλα αμα βρεις και εσυ μερικους δεν υπαρχει θεμα) οταν βγεις πρωθυπουργος με τη στηριξη μας στις επομενες εκλογες.

    ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΕΙΔΕΙΝ

    Ασβος ο Ψοφιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για να ξεκαθαρισουμε για τι ειδους ατομα μιλαμε... γιατι ο αντιρρησιας ειπε με λιγα λογια οτι "δε μας κανει η σημαια και η θρησκεια διαφορετκους". Λοιπον... ναι. Στα παπαρια μου η σημαια, και στα παπαρια μου εις διπλουν η θρησκεια. Δεν εχω προβλημα με το Νορβηγο η το Ρωσο μεταναστη, αν αυτος υπαρχει. Εχω προβλημα με τα τριτοοσμικα υποκειμενα... με ατομα μηδενικης μορφωσης και νοημοσυνης, βρωμιαραιους, δεισιδαιμονες, φανατισμενους, και γενικοτερα αχρηστους που δε μπορουν να απορροφηθουν απο καμια κοινωνια με συνεπεια να οδηγουνται στο εγκλημα. Εχω προβλημα να περπαταω στο δρομο και να βλεπω τον αλλο να χεζει στο πεζοδρομιο και να σκουπιζεται με το παντελονι του, εχω προβλημα να πηγαινω για μπανιο και να βλεπω διπλα μου τη βρωμιαρα με τη μπουργκα να μπαινει με το ολοσωμο ρασο μεσα... και την εγληματικοτητα να βγαλεις εξω, ολη αυτη η τριτοκοσμικη μουργα ειναι επιπλεον υποβαθμιση του ηδη μετριου επιπεδου ζωης μας (δεν ειμαστε και Σουηδια)... οποτε το να παρουν πουλο ειναι μονοδρομος.
    Και σε οτι αφορα τα κομπλεξ... υπαρχει μια στοιχειωσης διαφορα. Εμενα η προβλεψη μου ηταν ευστοχη, εσυ ενα αρχιδι πετυχες. Οποτε ο κομπεξικος εισαι εσυ... αν θες μπορεις να με πεις προφητικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Ασβος και Secret, αναμεικτα παλι: Ασβε τσεκαρε τη λογικη μου: Απο μικρο μου μαθαιναν την τεραστια ιστορια της Αρχαιας Ελλαδας. Συμφωνοι. Απο που κ ως που ομως ειμαι απογονος αρχαιων ελληνων? Απο τα μερη μας περασαν Περσες, Ρωμαιοι, Τουρκοι, ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Μπορει να 'μαι ο μπασταρδος απογονος ενος βικινγκ και μιας ουγγαρεζας που ηρθαν διακοπες στην Ελλαδα. Ποιος ειπε οτι ολοι μοιραζομαστε την ιδια ιστορια παραδοση? Επειτα, γιατι να πρεπει να ταυτιζομαι - με βαση τον πατριωτισμο παντα - με οποιον μιλαει την ιδια γλωσσα με μενα? Δηλαδη, γιατι να πρεπει να στεναχωρηθω περισσοτερο αν καει μια περιοχη στον Εβρο πχ απ'οτι αν καει μια περιοχη 40 χιλιομετρα δυτικοτερα, στην Τουρκια, μονο κ μονο επειδη το λιβαδι του Εβρου ειναι λιγο αριστεροτερα απο μια γραμμη ονοματι "συνορα"? Συγγνωμη αν δεν γινομαι κατανοητος, ειναι λογω ελλειψης εμπνευσης/εκφρασης. Συνεχιζω ομως: Πρωτα λοιπον θα κρινω τον αλλον με βαση την ανθρωπια του και και οχι με βαση την εθνικοτητα. Ειδικοτερα, πρεπει να δινουμε το σεβασμο που παιρνουμε. Μηδεν σεβασμο ο μεταναστης? Σκατο, και γω μαζι σου. Μηδεν σεβασμο ο ελληνας? Το ιδιο. Οταν ομως σε σεβεται, πρεπει να σεβαστεις και συ τα δημοκρατικα του διεθνη δικαιωματα. Με λιγα λογια, ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ. Μπορεις να μου βρεις 50 παραδειγματα για σκατιαρηδες μεταναστες, μπορω να σου βρω 50 για μη σκατιαρηδες - η αληθεια ειναι καπου στη μεση. Δεν θα λυπηθω το αρχιδι που θα με κλεψει ή... χεζει στο πεζοδρομιο. Θα δωσω συμπονια ομως στον τυπο που πουλαει λουλουδια στα φαναρια και με αντιμετωπιζει καθε φορα με χαμογελο, ανεξαρτητα τη μερα και τη διαθεση του, τη στιγμη που τα χαμογελα βγαινουν πιο δυσκολα και απο over στη Β' Γαλλιας. Δεν σου λεω να κανεις τη ζωη του καλυτερη. Τουλαχιστον ομως μην την κανεις χειροτερη (για τη β'περιπτωση μιλαω παντα).

    ΥΓ: Πως εβγαλες εσυ οτι προφητικος = μη κομπλεξικος... Μην το κουραζουμε ομως αλλο. Και οι 2 εχουμε προκαταληψεις απεναντι στο "ειδος" του αλλου. Δεν θα κατσω να μετρησω ποιος εχει τις πιο πολλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δε σχολιασες τιποτα αποσα εγραψα. Δε πειραζει. Θα τα σχολιασεις στο επομενο μνμ. Οι Περσες απο δω δεν πολυπερασαν. Ψαξε στα βιβλια της ιστοριας να δεις γιατι. Ρωμαιοι-λαος που ζουσαν μαζι με τους Ετρουσκους στη Ρωμη. Οι ετρουσκοι ηταν κολληταρια με τους Ελληνες της Ν. Ιταλιας. Ο μυθος τωρα. Ο Αινειας εφυγε απο τη Τροια και μπλαμπλαμπλα. Αινειας από το Αίνος, που ήταν πόλυ της Θράκης και τσίμπα και συντεταγμένες:40°44′N 26°04′E / 40.733, 26.067.
    Τουρκοι στην πλειοψηφια τους εξισλαμισμενοι Ελληνες.

    Σε ξενερωσα, ε;
    Οχι δε μοιραζομαστε ολοι την ιδια ιστορια και παραδοση. Οχι τα εθιμα, οχι τη γλωσσα, οχι τη θρησκεια(φουντ φορ ατακ αφτερ γιου ανσουερ μαι πριβιους ποστς.)

    Γιατι εχει 40 χμ διαφορα. Δοκιμασε να βαλεις να σκασει ενα καπνογονο 40 μ απο εσενα και μετα 4.

    Καταλαβαινεις οτι σου απαντησα στο προηγουμενο ποστ.

    ΚΑΙ ΝΑΙ πιστευω οτι υπαρχουν και αξιοι ανθρωποι, πιο κοντα στη δικη μας ηθικη και ανωτεροι και απο πολλους ελληνες... Αλλα οταν καπου θεωρουν το βιασμο ως κατι φυσιολογικο ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ.
    Αρα τιθεται πλεον θεμα πολιτισμου και οχι ανθρωπιας. ΓΚΕΓΚΕ.

    Και στο κατω κατω δε μπορω να καταλαβω. Γιατι τοσο ζηλωτικη η προωθηση του αεθνισμου; Γιατι η καταργηση των συνορων; Γιατι τα συνορα δεν εμποδισαν ποτε τη φιλια μεταξυ δυο λαων. Τα συμφεροντα ηταν. Και διεθνισμος δεν ειναι το ιδιο με τον αεθνισμο. Και ο διεθνιστης ΜΠΟΡΕΙ να ειναι πατριωτης. Και πατριωτισμος δεν ειναι μισος για τους αλλους. Ουτε καν ο εθνικισμος. ΣΩΒΙΝΙΣΜΟΣ λεγεται.

    Ερρωσθε και ευδαιμονειτε
    Υο! και σιγια μπιατσις!

    Ασβος, Ψοφιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νομιζω μια χαρα σου απαντησα σε ο,τι αφορα τις αναφορες σου στον Μπακουνιν κ στη σημαια κτλπ κτλπ. Επειδη το λεει ο Μπακουνιν πρεπει κ γω να συμφωνησω? Κατ'αρχας ουτε που 'χω διαβασει ποτε μου Μπακουνιν. Λογω ηλικιας ειμαι "αμορφωτος". Ομως η μεχρι στιγμης οι αποψεις μου ειναι αυτες και στηριζονται στη λογικη μου. Μπορει σε 10 χρονια να 'χω εντελως διαφορετικες, μπορει ισα ισα ο,τι διαβασω στο μελλον να ενισχυσει τις τωρινες. Τωρα, για τα γκετο που ειπες, ναι ειναι ιδιαιτερα επικινδυνα οταν δημιουργουνται. Παλι ομως εξαρταται την περιπτωση του ατομου. Παμε παρακατω. Το παραδειγμα με το καπνογονο ειναι πιο αστοχο και απο σουτ του Πλεσι. Τι μπεκατσα ηταν αυτη? Μαλλον δε βρισκεσαι ουτε συ σε δημιουργικη μερα. Αν δεν σου λεγα 40 χιλιομετρα αλλα μισο μετρο, αριστεροτερα και δεξιοτερα απ'τα συνορα, θα σε καλυπτα? Επειτα: "Αρα τιθεται πλεον θεμα πολιτισμου και οχι ανθρωπιας. ΓΚΕΓΚΕ." Αλλο ενα φαουλ. Τιθεται θεμα ΚΑΙ πολιτισμου ΚΑΙ ανθρωπιας. Πολιτισμενος ηταν κ ο τυπος που σκοτωσε δεν-ξερω-ποσους νορβηγους. Μαλλον δεν σου περασε απο το μυαλο η περιπτωση του να ειναι καποιος γκετοποιημενος, αλλα ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ να σε ΣΕΒΕΤΑΙ ως συνανθρωπο και ημεδαπο. Μονο η ανθρωπια δεν εξωραιζει το μεταναστη. Ουτε ομως μονο ο πολιτισμος: Χρειαζεται ο συνδυασμος των 2 αυτων στοιχειων. Τελος, στο θεμα των συνορων: "Τα συνορα δεν εμποδισαν ποτε τη φιλια μεταξυ δυο λαων. Τα συμφεροντα ηταν". Συμφωνω απολυτως. Ομως ΠΑΝΤΑ θα υπαρχουν τα εν λογω συμφεροντα. Και τελοσπαντων, ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ αυτη τη δηθεν "εθνικη συνειδηση". Γιατι πχ πρεπει σωνει κ καλα να υποστηριζω την Εθνικη? Γιατι πρεπει να εχω στο μυαλο μου το Μεγα Αλεξανδρο ως ηρωα, ενω στην πραγματικοτητα ηταν ενας δυναστης? Ειναι ομως ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ. Δεν μου λεει Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α μια σημαια - οταν BTW εχει πανω της συμβολα οπως ο σταυρος. Ασε που στις 99% των περιπτωσεων, εθνικιστης = σωβινιστης. Και η αναφορα σου σε βιβλια της ιστοριας ειναι (για αλλη μια φορα) ακυρη και δεν αλλαζει το νοημα: ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΔΕΝ ειμαι απογονος αρχαιων ελληνων. Δεν μπορω, ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ να υιοθετησω ως δικη ιστορια την ελληνικη. ΚΑΜΙΑ δηλαδη. Τελοσπαντων, το θεμα το κλεινω εδω. Αν διαβασες το πρωτο κομμεντ μου, λεω "δεν θα ανοιξω κουβεντα περι ξενοφοβιας και ρατσισμου". Δεν εχω ορεξη. Λογω καλοκαιριου ισως (?) το μυαλο μου δεν παιρνει στροφες και δινω μισες, ανεπαρκης απαντησεις. Νομιζω πηρες ομως μια καποια ποταπη γευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. CORRECTIONS:

    *Ομως μεχρι στιγμης

    *ως δικη μου ιστορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Actually δεν εννοουσα τον μπακουνιν. Το καπνογονο ειναι μια πολυ πετυχημενη μεταφορα, μιας και οσο πιο κοντα ειναι τα σκατα σε εσενα τοσο πιο πολυ θυμωνεις/φοβασαι/στενοχωριεσαι κλπ. Αλλιως εννοεις εσυ την "ανθρωπια" και αλλιως ενας κανιβαλλος. Αλλο δε "γουσταρεις" κι αλλο δεν ειναι "ορθο". Ο σταυρος συμβολιζει και κατι αλλο εκτος απο το χριστιανισμο. Ψαξε-ψαξε και θα το βρεις. Για το Μ. Αλεξανδρο σηκωνει πολλη συζητηση, αλλα αποσο φαινεται βαριεσαι, αρα σε παραπεμπω στην aristera του κενπατσι και στονκλιβανο. Το εθνικιστης=σωβινιστης ειναι σα να λεμε αναρχικος=μπαχαλος. ΟΦσαιντ. Δε καταλαβα γιατι η αναφορα μου στην ΙΣΤΟΡΙΑ ειναι ακυρη μιας και η ιστορια στηριζεται στον ορθολογισμο. Αλλα μετα ειδα που λες οτι δε γουσταρεις, αρα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, αρα παω πασο. Το θεμα κλειστο αμα θες, σου ευχομαι καλα μπανια για το υπολοιπο καλοκαιρι και να πινεις μπυρες αλφα.

    Ψόφιος Ασβός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ειχες μιλησει για 2 πραγματα: Περι πατριδας/σημαιας/εθνους κτλπ (και εκανες αναφορα στη ρηση του Μπακουνιν) και περι γκετοποιησης. Στο πρωτο σου 'χα απαντησει απο το προηγουμενο κομμεντ, στο δευτερο σου απαντησα στο μετεπειτα. Αρα στην Ξανθη θα 'πρεπε να θυμωνουν/φοβουνται/στεναχωριουναι περισσοτερο με ο,τι συμβαινει στη Βουλγαρια παρα με ο,τι συμβαινει στην Αθηνα. Το "ορθο" και το "σωστο" για τον καθενα παει με βαση την ατομικη θεωρια και λογικη του. Δεν υπαρχει σωστο κ λαθος σ'αυτην την περιπτωση, οπως δεν υπαρχει σωστο και λαθος πχ στη θρησκεια. Δεν μπορεις να πεις (οπως και γω δεν μπορω αντιστροφα) οτι "το ορθο ειναι να εισαι πατριωτης" οπως δεν μπορεις να πεις "το ορθο ειναι να ή να μην πιστευεις. Οντως οφσάιντ με το εθνικιστης=σωβινιστης. Αν και δεν εχω βρει πολλους εθνικιστες που να μη βριζουν οπου σταθουν κ οπου βρεθουν τουρκους ή/και μεταναστες. Ειναι ακυρη γιατι η ουσια ειναι οτι πιθανοτατα δεν ηταν προγονοι μας και οχι το αν οντως περασαν Περσες, Ρωμαιοι, Τουρκοι ή Τανζανοι. Σε καμια περιπτωση δεν υποβαθμιζω την - τεραστια - ελληνικη ιστορια, αλλα τη βλεπω ουδετερα, σαν παρατηρητης, οχι σαν κατι "που μου ανηκει", οχι σαν κατι ΔΙΚΟ ΜΟΥ. Δηλαδη, απο αλλη οπτικη γωνια. Τι μπανια ρε αδερφε? Διαβασμα... Απο μπυρες Kaiser, Finkbrau και Κορωνα. Χαρηκα που ανταλλαξαμε αποψεις. Ελπιζω να με πετυχεις σε καποια που δημιουργικη φαση μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Για να συνοψίσουμε θα καταγράψω τα εξής και νομίζω όλοι συμφωνούμε σε αυτά:

    -Δεν έχουμε καμία σχέση με τους αρχαίους Έλληνες, λόγω της παρόδου 20+ εκατονταετιών και πολλών ρουφοκαβλέτων από άλλους λαούς από τότε.
    -Σαφώς δεν πιστεύουμε ότι είμαστε ανώτεροι από όλους τους άλλους λαούς απλά και μόνο επειδή είμαστε Έλληνες.
    -Είμαστε ανώτεροι από κάποιους λαούς όμως, (πχ Πακιστάν,Αφγανιστάν, Αφρικα ppl κ.α.) και όταν λέω είμαστε ανώτεροι, εννοώ ότι στο σύνολό μας (όχι μεμονωμένα) έχουμε μια άλφα παιδεία, έναν άλφα σεβασμό για τη ζωή και τα ανθρώπινα δικαιώματα μια κοινωνική κατάσταση ρε παιδί μου λίγο παραπάνω από αυτή που έχουν εκεί που είναι ακόμα χιλιάδες χρόνια πίσω....
    -ΣΙΓΟΥΡΑ υπάρχουν αξιόλογοι και καλοί άνθρωποι και στους λαούς αυτούς και πάρα πολλοί μαλάκες στο δικό μας λαό.
    -Από την άλλη όταν αντιμετωπίζεις ένα θέμα σαν την λαθρομετανάστευση, δεν μπορείς να κάθεσαι και να τους ελέγχεις έναν έναν για το ποιος είναι καλός και ποιος όχι. Είσαι λαθραίος; το μπούλο. Λυπάμαι, φίλε λαθρομετανάστη αν είχαμε καλύτερες συνθήκες μπορεί να σε κρατάγαμε, αλλά επειδή είσαστε ήδη και πάνω απο 1 μύριο πλέον εδώ, και επειδή και εμείς είμαστε σκατέ ολέ, θα πρέπει να κοιτάξουμε πρώτα εμάς και μετά όλους τους άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Με ξενερώνει λίγο η γραμματοσειρά. Η αμέσως μικρότερη είναι αυτή που είχες πριν; Ενδιάμεση δε παίζει έ;

    Αντε και καλό χειμώνα!

    ΥΓ Κάτι λέτε τώρα εσείς για μετανάστες και αναρχίες και αρχαίους έλληνες αλλά βαριέμαι να παρακολουθήσω. Σκέφτομαι ακόμα τις διακοπές...

    ΥΓ2 Είμαστε όλοι μετανάστες!

    ΥΓ3 Λευτεριά στην αναρχικιά Άτζελα Δημητρίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. παιδιά συγχαρητήρια για την πολυ καλή προσπαθεια που κανετε σε αυτο το διαδυκτιακο παρεακι.. συνεχίστε έτσι , θα σας παρακολουθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ευχαριστούμε φίλε ανώνυμε (θα σου δώσω τα λεφτά που 'χαμε συμφωνήσει στη προβλήτα 13, αύριο το βράδυ στις 12 ακριβώς...έλα μόνος)

    @Τρυποκάρυδος, δεν υπάρχει ενδιάμεση ρε φίλε, ή δεν κάνω κάτι εγώ σωστά. Τεσπά το αφήνω για λίγο στα μεγάλα και βλέπουμε. Εσύ ακόμα διακοπές κάνεις μου φαίνεται αλιτήριε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή