Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Τα ζώα ΔΕΝ ειναι φίλοι μας, εκτός αν έχουν facebook...

Τώρα τελευταία πάνω απο τρεις γνωστές μου, κάνουν συνέχεια αναρτήσεις στο fb, με κάτι φωτογραφίες βασανισμένων/τραυματισμένων/κακομεταχειρισμένων ζώων, κυρίως σκύλων ή γατών, και είτε αναφέρονται σε κάποιο οργισμένο άρθρο κατά των κακούργων που βασανίζουν τα ζωάκια, είτε πιέζουν για έγγραφή σε κάποιο petition (μάζεμα υπογραφών) για να γίνει κάτι, δεν ξέρω τι, γιατί δεν τα διαβάζω, βαριέμαι. Θα ήθελα να παρακαλέσω όλους όσους ασχολούνται με φιλοζωικά γκρουπ και έχουν μπει στην σταυροφορία υπερ των τετράποδων φίλων μας, να σταματήσουν να μας ΖΑΛΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΧΙΔΟΜΠΑΛΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΙΧΑΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ!!!

"Ο Δίας είναι ενα πανέμορφο ημίαιμο που αναζητά μια οικογένεια να τον φροντίζει και να τον αγαπάει. Είναι στοργικός και αγαπησιάρης και του αρέσουν τα χαδάκια. Προσοχή δεν τρώει γλυκά γιατί έχει ευαίσθητο στομαχάκι. Επικοινωνήστε..."

Μα καλά είμαστε σοβαροί; Μιλάμε για σκύλο, είμαστε σίγουροι; Στο μεταξύ, τι Διας γαμώ την πουτάνα μου; Μου τη δίνουν όλοι όσοι ονομάζουν τα γαμώσκυλά τους με ονόματα απο το δωδεκάθεο. Καταλαβαίνετε ρε πόσο υποβαθμίζετε αυτά τα ονόματα; Ο Διας και σκύλος και μπάσταρδος; δηλαδή έλεος...Οκ μπορεί να μην πιστεύεις στο δωδεκάθεο, ούτε εγώ άλλωστε, αλλά το όνομα Διας πχ, συμβολίζει δύναμη, αντιπροσωπεύει κάτι τέλος πάντων για τους Έλληνες ή μήπως κάνω λάθος; Δεν θα σου φαινόταν περίεργο αν εγώ έπαιρνα σκύλο και τον ονόμαζα Ιησού; η μια σκύλα και την ονόμαζα Παναγία; Δεν θα ήταν λίγο γελοίο; Ε, το ίδιο γελοίο είναι να ακούω "ΑΡΗ έλα εδώ!" και αντί να βλέπω τον θεό του πολέμου, ή  έστω έναν άνθρωπο να βλέπω ένα πεκινουά να χέζει το πεζοδρόμιο! Ψόφος!

Τέλος πάντων, για να έρθω στο θέμα μου, και εγώ είχα ένα πανέμορφο λυκόσκυλο και γενικά τα ζώα μου αρέσουν και τα σέβομαι, αλλά άσε μας κυρά μου...Σίγουρα ο βασανισμός ζώων είναι απεχθής και όποιος το κάνει έχει ψυχολογικό πρόβλημα σοβαρό, είναι μαλάκας και του αξίζει κάποια τιμωρία, αλλά δεν γουστάρω να ανοίγω το fb και να βλέπω τη ματωμένη φάτσα του σκύλου που κοπάνησε ο βάναυσος ιδιοκτήτης του με βαριοπούλα, πρώτον γιατί δεν μπορώ να κάνω κάτι, δεύτερον γιατί δεν φταίω εγώ για την ανωμαλία και την καφρίλα του καθενός και τρίτον, γιατί μου χαλάει την αισθητική και την διάθεση. Τι μαλακισμένη συνήθεια είναι αυτή, δεν μπορώ να  καταλάβω; Και μπορεί ο περισσότερος κόσμος να το βλέπει σαν κίνηση που δειχνει ευαισθησία και ενδιαφέρον και αλτρουισμό (τιι;;;),  αλλά αν το ψάξει κανείς λίγο καλύτερα, όλα αυτά ειναι ΠΙΠΕΣ!!!

Ας ξεκινήσουμε με το αισθητικό του θέματος και θα το γενικεύσουμε σε κάτι πιο σοβαρό. Οκ ας πούμε οτι γουστάρεις να κάνεις φιλοζωικό έργο και για κάποιο λόγο, το θεωρείς πρέπον και αποδεκτό να εκθέσεις υλικό απο αυτό που ασχολείσαι στο facebook. Δεν ασχολούμαι καν με την κάθε ανασφαλή πατσαβούρα ή τον κάθε αυνανομάστορα που απλά κάνει copy-paste ότι μαλακία δει, αλλά επικεντρώνομαι αποκλειστικά σε εκείνους που αναρτούν τέτοιες φωτογραφίες απο πραγματικό ενδιαφέρον. Πολύ ωραία, εμένα λοιπόν, που μου αρέσει να βοηθάω ανθρώπους που έχουν ακρωτηριασμένα μέλη, οπότε όταν θα ανοίγεις το fb σου απο δω και πέρα, θα βλέπεις κομμένα χέρια, κομμένα πόδια, πούτσες και βυζιά σε βάζα κλπ. Επίσης, βοηθάω άτομα με οξεία δυσκοιλιότητα και θα αναρτώ καθημερινά (και κυρίως τις ώρες του φαγητού) φωτογραφίες απο διερρηγμένα κωλάντερα, κόπρανα δυο εμβδομάδων που έχουν στερεοποιηθεί και κρυσταλλοποιηθεί, πρησμένες κοιλιές γεμάτες κουράδες κλπ κλπ. Τι θέλω να πω δια της υπερβολής; Το πολύ απλό ότι το facebook, είναι ένα μέρος στο οποίο μπαίνει συνήθως κανείς να χαζέψει καμια μαλακία και σίγουρα δεν είναι μέρος να αναρτούμε ότι ψυχοπλακωτική μαλακία μας έρχεται στον εγκέφαλο, μόνο και μόνο για να το παίξουμε ευαισθητοποιημένοι.

Ας συνεχίσουμε με το υποκριτικό του θέματος. Δεν πείθεις κανέναν, ούτε καν τον εαυτό σου οτι είσαι άνθρωπος με ενδιαφέροντα και ευαισθησίες. Συνήθως όσοι ασχολούνται όντως με κάποιο φιλανθρωπικό σκοπό ή με κάποιο έργο, ή με κάποια τέλος πάντων ενδιαφέρουσα ενασχόληση, δεν βγαίνουν να το φωνάξουν αναζητώντας επιβεβαίωση, και σίγουρα δεν το αναρτούν στο FB σαν ψωνισμένα δεκαεξάχρονα. Έχεις ανασφάλειες, το καταλάβαμε, νιώθεις αδιάφορη και πιθανότατα είσαι, αλλά εμείς δεν φταίμε σε τίποτα να βλέπουμε τις μαλακίες σου οκ; Και στην τελική, γιατί κάθε πατσαβούρα (και συγνώμη που στοχεύω τον γυναικείο πληθυσμό αλλα στην πλειονότητα κάτι τέτοια σιχαμένα εσείς τα ξεκινάτε) που θέλει να αυτοεπιβεβαιωθεί, θελει σώνει και καλά να σώσει τα αδέσποτα σκυλάκια και γατάκια; Γιατί δεν υπάρχει μια προσπάθεια να σωθεί ο βρωμερός αρουραίος uponomous kouradofagious; Μήπως γιατί δεν είναι γλυκούλης; Μήπως επειδή είναι αηδιαστικός και άσχημος και σας προκαλεί σιχαμάρα, δεν αξίζει αυτός να σωθεί; Γιατί όταν βλέπετε κατσαρίδα μας ζητάτε να την σκοτώσουμε (ούτε καν να την βγάλουμε έξω) κατευθείαν;  Μήπως τελικά τα έχετε μπερδέψει στο μυαλό σας τα πράγματα; Αν τα ζώα έχουν "ψυχή" όπως πολύ βιαστικά και επιπόλαια υποστηρίζουν κάποιοι, ποιος ακριβώς κρίνει οτι η ψυχή της κατσαρίδας είναι υποδεέστερη του σκυλιού; Θα έρθει κάποιος και θα πει, μα τα σκυλιά είναι πιο έξυπνα.... Και που το ξέρεις ρε φίλε; έχεις μιλήσει με κατσαρίδα πολλές φορές για να ακούσεις τι έχει να σου πει; Δύσκολο, αλλά και να ήταν πιο έξυπνος ο σκύλος, και τι μ'αυτό; και εγώ ειμαι πιο έξυπνος απο πολύ κόσμο, αλλά δεν θέλω να πεθάνουν όλοι οι χαζοί που με ενοχλούνε (καλά δε θα στεναχωρηθώ κιόλας) και δεν κάνω γούτσου γούτσου μόνο σε έξυπνους.

Και δεν μπορώ να ακούω μαλακίες τύπου "τα ζώα είναι φίλοι μας", "τα δικαιώματα των ζώων", "να σώσουμε τον πλανήτη", "έχουμε ευθύνη απέναντι στην φυσική μας κληρονομιά" και άλλες τέτοιες οικολογικές και φιλοζωικές παπαριές. Καταρχας τι θα πει να σώσεις τον πλανήτη; Απο τι; Το μόνο πράγμα που απειλεί τον πλανήτη και ρημάζει τις φυσικές πηγές του και τον πλούτο του, είναι ο άνθρωπος. Αν θες να σώσεις τον πλανήτη, αυτοκτόνα και μη μας ζαλίζεις τον μπούτσο. Η Γη δεν έχει ανάγκη κυρά μου, γιατί είναι απλά μια μεγάλη σφαίρα, που ταξιδεύει σε ένα αχανές σύμπαν, που τυχαία ανέπτυξε συνθήκες κατάλληλες για να ζεις εσύ και οι υπόλοιποι μαλάκες του είδους σου. Αν τώρα ΕΣΥ γαμας αυτές τις συνθήκες, ΕΣΥ θα πάθεις ζημιά στόκο και ΟΧΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ!!! Για αυτό αφήστε τα εντυπωσιακά και ευφάνταστα λόγια για αλλού. Δεν ειναι ενδιαφέρον, δεν ειναι αλτρουισμός αυτό που σπρώχνει κάποιον άνθρωπο στην οικολογία, είναι το ένστικτο της επιβίωσης του είδους. Πόσο εγωκεντρικό, και κακομαθημένο είναι το ανθρώπινο είδος πια, που θεωρεί δεδομένο, οτι ο πλανήτης μαζί με ότι έχει πάνω του, ανήκει σε αυτόν και είναι κληρονομιά του; Πόσο χαζό είναι να νομίζει οτι μπορεί να σώσει είδη που κινδυνεύουν, ενώ δεν μπορεί καν να βοηθήσει και να απαλλάξει τον εαυτό του απο τις κακουχίες του;  Νομίζετε οτι ό άνθρωπος ήταν ανέκαθεν το ισχυρότερο πλάσμα; Πριν 65 εκατομμύρια χρόνια, ο πλανήτης ανήκε στους δεινόσαυρους, μέχρι που καταστράφηκαν ολοσχερώς γιατί έτυχε μια πέτρα (απο τις εκατομμύρια πέτρες που κυκλοφορούν γύρω απο τον πλανήτη) να πέσει στη Γη και να τους γαμήσει τον αδόξαστο. Έτσι απλά, έτσι στεγνά, οι δεινόσαυροι τον ήπιαν και πήραν μπούλο ανεπιστρεπτί. Παρόλα αυτά έκαναν κουμάντο για πάνω απο 150 εκατομμύρια χρόνια, ενώ ο άνθρωπος γύρω στις 200.000 χρόνια και παρόλα αυτά, ο πλανήτης Γη είναι "κληρονομια μας"; Ο πλανήτης δεν ανήκει σε κανέναν. 


Βασικά δεν θα ανήκει ποτέ σε κανέναν. Είναι μια μεγάλη αρένα γεμάτη πόνο, αίμα, νύχια και δόντια, πάνω στην οποία έχουν ξαμόλυθεί διάφορα ζώα και παλεύουν για την επιβίωσή τους, με νικητή τις τελευταίες περιόδους τον άνθρωπο. Ποιός σας είπε οτι έτσι θα μείνει για παντα; Ποιος λέει οτι τα ζώα είναι "φίλοι" μας; Με τα περισσότερα απο αυτά, είμαστε εξ'ορισμού εχθροί. Δεν είναι κακό, δεν είναι ανήθικο, είναι η πραγματικότητα. Φίλοι πάντως δεν είμαστε σίγουρα. Πως θα μπορούσαμε να είμαστε φίλοι, όταν μας χωρίζουν εκατομμύρια σκαλοπάτια στην πυραμίδα της εξέλιξης; Είναι φίλος ο λύκος με το πρόββατο; το λιοντάρι με το σαλιγκάρι; όχι δεν είναι. Επίσης τι ακριβώς δικαίωμα έχουν τα ζώα και ποιος θα τα ορίσει; Εδώ ρε μαλάκα άνθρωπε κεφτέ, δεν σέβεσαι τα δικαιώματα των ανθρώπων και θα μου μιλήσεις για δικαιώματα στα ζώα; Το μόνο δικαίωμα που έχει ένα ζώο πάνω στον πλανήτη, είναι να ζει και να περιφέρεται μέχρι να πεινάσω και να το φάω, ή μέχρι να κρυώσω και να το κάνω γούνα. Και φυσικά όλα αλλάζουν. Κάποια στιγμή μπορεί αυτά να είναι τα δικά μου δικαιώματα. Μπορεί να παίρνει καιρό, αλλά όλα αλλάζουν και αν εξελιχθεί η μύγα για παράδειγμα, σε υπερεγκέφαλο ον, ξέρετε πόσο άσχημα θα τσαντιστεί για τον όλεθρο που έχουμε προκαλέσει στους προγόνους της; Γνωρίζετε πόσο απείρως περισσότερες είναι απο εμάς οι μύγες; Τη γαμήσαμε μόνο αυτό σας λέω...

Επίσης για αυτούς που θεωρούν την κρεατοφαγία λάθος, να πάνε να προσφέρουνε στους κροκόδειλους χόρτα, να δούμε τι θα απαντήσουν. "Είσαι μαλάκας, οι κροκόδειλοι δεν έχουν επιλογή, έχουν δημιουργηθεί σαρκοβόρα, ενώ εσύ έχεις επιλογή και μπορείς να φάς χόρτα, και να μην αφαιρέσεις μια ζωή. Η ζωή είναι ιερή." Καλό επιχείρημμα, αν δεν ήταν παντελώς για τον πούτσο. Και εγώ σαρκοβόρο είμαι ρε βλήμα. Απλά σαρκοβόρο που έχω επίγνωση των αναγκών μου. Αν εσύ θες να ζεις με χόρτα, βρυα και λειχήνες, προβλημά σου. Καταπιέσου και φάε ότι σκατα θες, αλλα μη με κρίνεις σε παρακαλώ, γιατί θα κλάψω. Αν η ζωή είναι ιερή, ώ, σαμάνε της βλακείας, γιατί τρως χόρτα; τα φυτά δεν ειναι ζωντανοί οργανισμοί; δεν αναπνέουν, δεν κινούνται, δεν αναπαράγονται και δεν πεθαίνουν, ακριβώς όπως κάθε άλλο ζωντανό γαμίδι σε αυτό το κόσμο; Εεε; Η πάλι θα μου αναφέρεις την κλασσική παραμύθα με την ψυχή, και ότι τα ζώα έχουν ψυχή ενώ τα φυτά όχι, την οποία θα αντικρούσω πάλι και θα σε βουλώσω ρωτώντας σε: "ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ"; Αν θες να μου πουλάς ιστορίες  για την ιερότητα της ζωής θα σε παραδεχτώ, μόνο αν αρχίσεις να τρως χώμα. Μέχρι τότε μπορείς απλά να βουλώνεις και να με χαζεύεις καθως θα απολαμβάνω μια τεράστια ζουμερή μπριζόλα.

Βασικά πείνασα, πάω να φάω κρέας!

55 σχόλια:

  1. Παμφάγο είσαι ρε. Και πανύβλακας.

    Το κρέας από πίσω θα το φας; xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ δεν τρώω πλαστικά, χαρτιά, ξύλο, σκατά και δυναμιτάκια. Ειμαι σαρκβόρο κατα κύριο λόγο και χορτοφάγο κατα δεύτερο. Παμφάγα ειναι οι κότες και εσυ, που εισαι και γύφτος και πισωγλεντζές.

      Διαγραφή
  2. και το χώμα έχει ζωή....εκατομύρια μικροοργανισμούς....πάλι κρεατοφαγία. Άσε που και πάνω στα φυτά ζούνε άλλα τόσα μικρόζωα που το τσικάλι ή η στομάχα τα καταστρέφει. Και αυτό το λέω για να ακριβολογήσω με υπερβολές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο, όντως...για αυτό, για να μην προβαίνουν σε δολοφονία των μικροοργανισμών οι απόλυτα σεβούμενοι την ιερότητα της ζωής, θα οργανώσουμε σενηνιακά ταξίδια για να μεταφέρουμε χώμα απο τη Σελήνη, το οποίο δεν έχει ζωή μεσα του. Problem solved

      Διαγραφή
  3. Άνθρωπος που δεν τρώει κρέας (από επιλογή) δεν είναι άξιος εμπιστοσύνης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το πήγες μακριά εσυ....αλλα αν θες ανέπτυξε λίγο την θεωρία σου γιατί δεν είμαι σίγουρος πως το εννοεις.

      Διαγραφή
    2. Τι αναπτύξω; Ποια θεωρία;
      Έτσι λένε στο χωριό μου... και σαν καλό πρόβατο τους πιστεύω! Μπουαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Πρόσφατα είδα μια γνωστή στο fb, από αυτές που ανεβάζουν 1425 αναρτήσεις τη μέρα για σκυλάκια χτυπημένα, σκυλάκια ορφανά, ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, να έχει αναρτήσει τη φωτογραφία των 4 παιδιών από τη ληστεία στη Κοζάνη, τουλούμι στο ξύλο, και να λέει κοιτάχτε αλητόφατσες, καλά κάνανε και τους δείρανε.

    Δεν θα αναλύσω εδώ για τα παιδιά αυτά, δεν είναι το θέμα του κειμένου σου. Η υποκρισία όμως είναι!
    Και εγώ έχω ζώο, γατί. Και το αγαπώ με όλη μου την καρδιά και αλοίμονο στο μαλάκα που θα μου το πειράξει. Αλλά δεν βγήκα να λέω στο fb πόσο ταλαιπωρήθηκα όταν ήταν άρρωστο, που δεν κοιμόμουνα και πρόσεχα μη κάνει εμετό και πνιγεί, που είχα τρελαθεί από την αγωνία μου. Γιατί το έκανα για το γατί και ΟΧΙ για να με πούνε ευαίσθητη. Δεν είμαι, μια αναίσθητη γουρούνα είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ που τα λέμε και εγώ θα ήθελα να δείρω ένα τσογλάνι με καλάσνικωφ, αλλά εγώ δεν είμαι μπάτσος και όντως είναι άλλο θέμα.

      Μα και να το έκανες για κάποιο ζώο με το οποίο είσαι συναισθηματικά δεμένη για τον α,β λόγο, μπορώ να το καταλάβω. Για τον φανατισμό σχετικά με το κάθε αδεσποτο και να κατηγορείς ανθρώπους που δεν γουστάρουν πχ αδέσποτα στη γειτονιά μου τη σπάει λες και ΟΛΑ τα σκυλια είναι καλά και ήρεμα. Δίπλα στη δουλειά είναι μια αγέλη 4-5 σκυλιών και ενίοτε γαβγίζουν και μια φορά είχαν επιτεθεί κιόλας σε κάποιον. Είναι και αψυχολόγητα τα γαμημένα και δεν ξέρεις πως συμπεριφέρονται όταν μαζεύονται πολλά. Ε άντε γαμήσου, εμένα αν με πλησιάσει κάποιο και μου γαβγίζει, όχι απλά θα το διώξω, θα του κάνω κλίσμα το πόδι μου και μετά ας λέει ότι θέλει η κάθε μυξοπαρθένα.

      Διαγραφή
    2. Βρήκες άνθρωπο... Εμένα σκύλος (και μάλιστα καλός, που με ήξερε κτλ κτλ) χωρίς αφορμή μου όρμηξε και παραλίγο να μου κατεβάσει όλο το πρόσωπο, αν δεν τον μαζεύανε δηλαδή...

      Απλά υποστηρίζω το να μη τα βασανίζουμε. Από κει και πέρα, αν κάποιο μου επιτεθεί χωρίς πρόκληση προφανώς και θα το πάρει ο διάολος. Για αυτό και δεν έχω κανέναν ενδοιασμό να σκοτώνω έντομα που μπορεί να με τσιμπήσουν και να πάθω καμιά μαλακία (που ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις αν έχεις αλεργία στο γαμω δηλητήριο τους αν δεν σε τσιμπήσουν πρώτα) και κυρίως σαρανταποδαρούσες που ανεβαίνουν πάνω σου και σε τσιμπάνε ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥΣΤΗ ΛΟΓΟ.
      Το ίδιο θα ισχύσει και σε χνουδωτό λαγουδάκι, ξηγιέμαι.

      Διαγραφή
    3. Τα λαγουδάκια εμένα για κάποιο λόγο ανέκαθεν μου την έσπαγαν και ήθελα να τα σουτάρω. Δεν το έκανα φυσικά ποτέ και ούτε πρόκειται, γιατί είμαι κατά της αχρείαστης βίας, αλλά πως όταν βλέπεις κάποιους ανθρώπους που σου τη δίνουν και θες να τους χώσεις κλωτσιά; έτσι και εγώ με τα λαγουδάκια. Μου τη σπάει που είναι τόσο αδύναμα, εύθραστα και γλυκούλια και σε κοιτάνε σαν ηλίθια. Στιφάδο τα γαμημένα!!!!

      Διαγραφή
  5. Έβλεπα ένα ντοκυμαντερ πριν λιγο καιρό με τίγρεις να κατασπαράζουν τους ιδιοκτήτες τους και έκανε κάποιες παρόμοιες σκέψεις με σένα!
    Τα φυτά καπνίζονται, δεν τρώγονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι της άποψης, ότι όποιος θέλει να έχει τέτοια ζώα σαν κατοικίδια, πρέπει να είναι τελείως καθυστερημένος αν δεν θεωρεί πιθανό το ενδεχόμενο να τον δούνε σαν μπριζόλα. Επίσης εν μέρει γουστάρω να τους τρώνε, γιατί δεν γίνεται ρε φίλε να μου το παίζεις μάγκας με τίγρη. Δεν παίζεις εσύ με την τίγρη, η τίγρη παίζει μαζί σου και όποτε βαρεθεί να παιζει θα σε φάει και καλά θα σου κάνει. Γενικά όσοι μαλάκες προκαλούνε την τύχη τους είτε κολυμπώντας με καρχαρίες, είτε παίζοντας με κροκόδειλους και τίγρεις, είτε οτιδήποτε άλλο, τα θέλουν και τα παθαίνουν. Αυτό που κάνουν είναι πρόκληση και προσβολή θα έλεγα απέναντι σε τέτοια πλάσματα. Δεν γεννήθηκαν χθες αυτά τα θηρία μαλακάκο. Δεν είναι φλώροι σαν και σένα. Ειναι γεννημένοι δολοφόνοι. Κάτσε τώρα ήσυχα ήσυχα στο στομαχάκι της τίγρης και περίμενε να σε χέσει να δεις τι ωραία που είναι.

      όσο για τα φυτά...αχαχαχαχαχααχαχα...

      Διαγραφή
  6. Σε όποιον δεν αρέσει να πα να φάει πριονίδια....

    Γούτσου γούτσου στα σκυλάκια, στα γατάκια, στα σκατουλάκια που είναι συμπαθητικά και τέτοια, τα άλλα στ' αρχίδια μας! Και το κυριότερο στ' αρχίδια μας ο άνθρωπος! Ας βγάλουμε στη φόρα το σκύλο του γείτονα που τον έντυσε παπαγάλο και τον βίασε και ας αφήσουμε τα παιδιά δίπλα μας να ψοφάνε! Αυτά δεν είναι για γούτσου γούτσου...

    Α ναι, και θα αρχίσουν οι σεισμοί και τα τσουνάμια επειδή η Γη πολύ μας συμπαθεί ρε παιδί μου!

    Α στο διάολο τα λες ωραία και γελάω αλλά εκνευρίζομαι άμα πάω να τα σκεφτώ σοβαρά...

    Βασικά ο μόνος λόγος που γίνονται όλα αυτά και πολλά άλλα είναι απλός. Επειδή σαν είδος είμαστε ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπραβο ρε Πρόεδρε το είχα ξεχάσει αυτό το ξεφτιλίκι με το ρουχισμό. Πωω τα κακόμοιρα τα ζώα τι τραβάνε με τις χαζεμένες κωλόγριες που μπλέκουν. Άντε τώρα να περάσεις μπλούζα σε σκύλο... Αμ το άλλο με το μπειμπιλίνο που βάζουν ορισμένες; Δεν ειναι το παιδί σου μωρή μαλάκω το σκυλί. Δείξε του τον ανάλογο σεβασμό και μην το κάνεις καραγκιοζάκι επειδή εσύ έχεις ανάγκη να νιώσεις μάνα...Πόσο για το πούτσο πια;

      Διαγραφή
    2. Θα συμφωνήσω για το ξεφτιλίκι με τον ρουχισμό θα διαφωνήσω με την γνωστή καραμέλα που λέει κάθε κομπλεξικός που δεν έχει την ευαισθησία και τα κότσια να ασχοληθεί με τα φιλοζωϊκά: Aυτήν της φιλανθρωπίας!

      Και οι ίδιοι άνθρωποι που λενε τις μαλακίες αυτές δεν έχουνε κάνει ποτέ καλό ούτε στον γείτονά τους αν τον δούν να'χει ανάγκη...
      Οτι να'ναι δηλαδή αρκεί να βγάλουν φαρμάκι γι'αυτούς που ασχολούνται με το θέμα... Προσπερνώ τέτοιους "ανθρώπους"...
      Εγώ ξέρω ότι στη δική μου τη σελίδα πολλες φορές έχουμε βάλει και ανακοινώσεις για ανθρώπους που χρήζουν ανάγκης για αίμα ή άστεγους... Αραιά μεν αλλά όταν κάτι πέφτει στην αντίληψή μας το προωθούμε και όπου μπορούμε βοηθούμε.

      Διαγραφή
  7. Ξεχασες επισης να αναφερεις οτι ολες οι σκατογριες κομπλεξικες αγαμευτες γεροντοκορες δινουν λεφτα να ταισουν τα ψωρογατια τους φιλετο και σολωμο αντι να δωσουν κανα φραγκο σε φτωχους και απορους.....Επισης να αναφερω στο θεμα των ονοματων οτι λυπαμαι εκει τα ζωα που τους δινουν ονοματα(συνηθως απο την ιδια κατηγορια ανθρωπων που ανεφερα πριν) Μπουμπι-Ντρουφι κτλ. Πραγματα αυτα τα ζωα αν μπορουσαν θα γαμοσταυριζαν τις καρακαξες που εκαναν το ζωο πουσταρελι πρωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω για τον Δία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την Ήρα μάλλον, αλλά πρόσεχε γιατί είναι ζηλιάρα η άτιμη...

      Διαγραφή
    2. Mπα μώρε άστο καλύτερα. Έχουμε και κάτι προηγούμενα με την Ήρα για ένα μήλο.

      Διαγραφή
    3. Τςςςςςς καλά με έστειλες...μετρημένη απάντηση....

      Διαγραφή
  9. a na gia sou,dyo skylia exw alla afto me tis.....evaisthisies gia ta zwntana paragine.gia sou alza.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aααα να γειά σου!Πάνε όλοι να το παίξουν φιλόζωοι και τα παίρνω στην κράνα όταν ανεβάζουν σκυλιά σκοτωμένα,κατακρεουργημένα,πληγωμένα.Τους αρέσουν αναρρωτιέμαι αυτές οι εικόνες τόσο ώστε να τις μοστράρουν?Σε κανέναν μας δεν αρέσει,αυτό δεν έχουν καταλάβει.Αλλά πάνε να το παίξουν πρώτες μούρες και να πείσουν ως φιλόζωοι.Άει σιχτίρ με δαύτους!
    Τώρα που είπες για ονόματα,να σου πω ότι έχω ένα Γερμανικό ποιμενικό και το όνομά της είναι Σίμπα...Ελπίζω να μη μου πεις να της το αλλάξω,χαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "Σίμπα" αν και μου θυμίζει το lion king, μια χαρά μου φαίνεται σαν όνομα. Τώρα, αν το λέγαν "Τσίμπα", όλο και κάτι θα είχα να σχολιάσω...

      Διαγραφή
  11. Πριν κανα δυο χρόνια ένας γκουγκας του fb είχε ανεβάσει ένα βιντεάκι που έδειχνε τον ίδιο να ρίχνει μια κλωτσιά σε μια γάτα αφφού πρώτα της έστησε παγίδα. Μαλακία μεγάλη. Πρώτον γιατί χτύπησε το γατί και δεύτερον γιατί το ανέβασε και στο ίντερνετ. Περίμενα κάποιες φυσιολογικές αντιδράσεις από το κοινό του του τύπου " Ντροπή σου, τα ζώα δεν τα χτυπάνε, θα ήθελες εσένα να σε χτυπάγαν με τον ίδιο τρόπο ;"κτλ κτλ κτλ.
    Κάποια φάση το πράγμα ξέφυγε τελείως. Έβλεπα τύπους και τύπισες να γράφουν σχόλια για καρκίνο στα κόκκαλα της μάνας του, καρκίνο στον ίδιο, χριστοπαναγίες και παναγιοχριστίες και άλλοι ακόμα πιο Μόγγολοι να προσπαθούν να βρουν τον τύπο να μάθουν που δουλεύει για να απευθυνθούν στο αφεντικό του να τον διώξει από την δουλειά μέχρι και αγωγή να του κάνουν ! Υπερβολικό ; Σαν πολύ ευαισθητάρες δεν γινίκαμε ; Τέσπα.
    Ανάμεσα σε αυτά τις αναρτήσεις που λένε για ζωάκια και τον τρόπο που θα τα κάνετε δικά σας κυκλοφορούν και πολλά τρολ να ξέρετε. Αν βλέπεις και τηλέφωνα και ζητήστε την κυρία Σούλα τότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου προκαλεί εντύπωση αυτό. Είναι γνωστό οτι ο κόσμος δεν έχει σωστά μέτρα και σταθμά, ούτε λογική, ούτε ωριμότητα στις αντιδράσεις του. Επιπόλαιη αντίδραση στο κάθε τι. Γενικά όταν πατήσεις τον κάλλο του αλλουνού, και λάθος να έχει, θα σε κυνηγήσει. Θυμάσαι ένα άρθρο που έκραζα τους ποδηλάτες που μας ζαλίζουν τα αρχίδια στην Αθήνα, κλείνουν τους δρόμους και γενικά ειναι ενοχλητικοί(http://kakosmaurospsofos.blogspot.gr/2011/07/blog-post_05.html); Το είχα αναρτήσει στο fb κιόλας αυτό σε ένα group τους και είχαν σκυλιάσει. Εντάξει είχα προκαλέσει λίγο, αλλά ενώ είχα δίκιο σε αυτά που έλεγα, μέχρι και απειλές είχα δεχθεί απο τους 'πολιτισμένους' κατα τ'αλλα ποδηλάτες. Αμα διαβάσεις στα σχόλια, λένε θα μου κλείναν το blog θα με γαμούσαν κλπ κλπ. Στο fb μου είχαν στείλει ακόμα χειρότερα. Θα με σκοτώσουν θα με βιάσουν, τη μάνα μου το πατέρα μου κλπ κλπ. Μιλάμε για πολύ μίσος ρε και γιατί; επειδή τους έθιξα την ενασχόληση... για γέλια....

      Διαγραφή
  12. Δηλαδή για να καταλάβω, εσύ μας λες οτι ο άνθρωπος είναι το ανώτερο πλάσμα στον πλανήτη και άρα είναι οκ να κάνουμε ότι σαδιστικό και ψυχωτικό περνάει απο το μυαλό μας, μόνο και μόνο γιατί μπορούμε και είμαστε άρχοντες; Και μετά λες όλη την υπόλοιπη ανθρωπότητα κακομαθημένη; Τι να σου πω, μάλλον δεν καταλαβαίνω πως σκέφτονται κάποιοι άνθρωποι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι στο πρώτο, Όχι στο δεύτερο, Ναι στο τρίτο, Όντως στο τέταρτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πιο ενδιαφερον να χες γραψει κατι για τους ληστες της Κοζανης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο που έχω να πω για αυτήν την υπόθεση είναι ότι τόσος ντόρος, επειδή ένας κεφτές δεν ξέρει να δουλεύει το photoshop. Αν ήμουν εγώ στη διεύθυνση πληροφορικής της αστυνομίας, δεν θα είχε καταλάβει ποτέ κανένας τίποτα και όλα θα ήταν μέλι γάλα...

      Διαγραφή
  15. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=469541149766374&set=a.238583782862113.69170.238497012870790&type=1&ref=nf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχά...τι τραγικοί τύποι είναι αυτοί ρε φίλε; Ένας έχει κάνει ένα comment, το οποίο είναι προφανώς "αστείο"/trolia όπως θες πέστο, και του λένε οτι είναι για παλούκωμα κλπ κλπ...έλεος πια με τους μαλάκες ευερέθιστους φιλοζωομακογεννήματα...

      Διαγραφή
  16. Αφιερωμένο σε μερικούς μπαγλαμάδες όπως ένας ανώνυμος πιο πάνω που νομίζουν ότι η ζωή ενός ζώου είναι ίδια με τη ζωή ενός ανθρώπου:

    Είσαι μαλάκας. Γνωστός μαλάκας στην πιάτσα και όλοι έχουνε να πούνε μια μαλακία για την πάρτη σου. Λόγω της μαλακίας λοιπόν που σε δέρνει, ξέχασες να σβήσεις τη φωτιά από το τζάκι ένα βράδυ. Μια σπίθα πετάγεται από το τζάκι και πηγαίνει πάνω στο χαλί με αποτέλεσμα αυτό να πάρει φωτιά και μέσα σε λίγα λεπτά όλο το σπίτι να τυλιχτεί στις φλόγες. Σε ένα δωμάτιο είναι ο σκύλος σου και σε ένα άλλο ο Μεγασθένης, ο 3χρονος γιός σου (μα καλά, τι όνομα είναι αυτό που έδωσες στο παιδί;). Προλαβαίνεις να σώσεις ή το γιό σου ή το σκύλο σου πριν η φωτιά διαλύσει τελείως το σπίτι. ΠΟΙΟΝ θα σώσεις; Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ερώτηση είναι άδικη πρόεδρε, γιατί ακόμα και ο πιο στόκος ξέρει ενστικτωδώς ότι πρέπει να σώσει τον δικό του άνθρωπο και αυτό θα κάνει. Η ερώτηση που θα έθετα εγώ είναι: Σε ένα δωμάτιο ο σκύλος ΣΟΥ και σε ένα άλλο το παιδί ενός ΆΓΝΩΣΤΟΥ ανθρώπου. Ποιόν θα σώσεις; Εκεί παρόλο που πολλοί ίσως απαντήσουν το παιδί, κάποιοι μαλάκες είμαι σίγουρος ότι θα έσωναν τον σκύλο.

      Διαγραφή
  17. Eisai megalos kafros kai malakas. An eixes skyli opws les den tha ta eleges auta. An eixes esu enan anthrwpo pou upoferei eite logo allon anthrwpwn, eite logo sunthikwn, esu den tha prospathouses na ton voithiseis oso mporeis? An den eimaste ligo euaisthitoi apenanti sta zwa, fantasou apenanti stous anthrwpous diladi....aisxos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To Kat υποθέτω είναι Κατερίνα κομμένο, η έγραψες την γάτα σε ανορθόγραφα αγγλικά; Δεν έχεις καταλάβει τίποτα απο το κείμενο και βρίζεις κιόλας και δεν σκέφτεσαι καν αν αυτά που λες μπορεί να πονάνε κάποιον....

      Να σε ενημερώσω Κατερίνα οτι έχω άνθρωπο που υπέφερε πρόσφατα απο ανίατη ασθένεια και όντως κινήθηκα πολύ δυναμικά για να τον βοηθήσω. Έκανα ποστ στο fb φωτογραφίες του με τον πόνο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του, με καθετήρα, να υποφέρει καθώς του κάνουν ένα κάρο εξετάσεις, να χέζεται πάνω του και γενικα ότι φωτογραφία είχα, που ξεφτίλιζε την προσωπικότητα του εξαιτίας της ασθένειάς του. Ευτυχώς η μαζική προβολή της κατάντιας του είχε πολλά ευεργετικά αποτελέσματα όπως, πολλά like, και πολλά συγκινητικά σχόλια που δεν είδε ποτέ του βέβαια αυτός γιατί δεν έχει fb. Τα σχόλια ήταν τόσο γαμάτα που απο μόνα τους έιχαν πολλά like. Μιλάμε χαμός!!!. O άνθρωπος πέθανε, αλλά τουλάχιστον η κατάντια του μάζεψε like....

      Διαγραφή
  18. Εγω κοβω το χερι μου πως οι "υπερευαισθητοι" τετοιου τύπου, αν τους ζητήσεις να βγάλουν από την τσέπη ένα πεντάευρο για να αγοραστούν δέκα σακιά τροφής, θα αλλάξουν πεζοδρόμιο.

    Απλά πράγματα. Στο τσάμπα όλοι ειναι "politicaly correct" κάνει καλό και στη "λεζάντα" και το "social profile image" τους. Όταν όμως απαιτεί πραγματικό χρόνο και χρήμα ο Χ ή ο Ψ σκοπός (δηλαδή όχι απαραίτητα για το συγκεκριμένο, αλλά για το οτιδήποτε), τότε γίνονται λούηδες και δεν βαριέσαι...σου πετάνε και ένα "είμαι ηθικά μαζί σου" και τελείωσε η φασαρία.

    Περι viral κατάντιας, εντάξει δεν χρειάζεται, χτυπησες bull's eye.

    (Για μπετόστοκους, το bull's eye είναι έκφραση, δεν χτύπησε ο Άλζα ταύρο στο μάτι, οπότε κρύφτε τα τσάμπα πανό αγανάκτησης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Snake δεν καταλαβαίνω γιατί κοροιδεύεις. Η ηθική συμπαράσταση, είναι το Α και το Ω σε κάθε δραστηριότητα. Για παράδειγμα, προχθές ανεβαίνοντας στον 3ο όροφο που μένω, συνάντησα τις δυο γειτόνισες που μένουν στον 4ο και κουβαλόυσαν ένα μεγάλο καναπέ, που δεν χώραγε στο ασανσερ. Αποφάσισα να βοηθήσω σαν δυνατός άντρας που είμαι τα κορίτσια. Έτσι έμεινα απο πίσω τους και φώναζα ενθαρρυντικά σχόλια όπως "ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ", "ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΜΕΝΕΙ", "ΜΠΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ", "ΜΠΟΡΕΙΤΕ, ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ" και άλλα τέτοια πολλά. Φυσικα όταν φτάσαμε, τα κορίτσια με ευχαρίστησαν με όλη τους την καρδιά, καθώς χωρίς εμένα δεν θα τα κατάφερναν....

      Διαγραφή
  19. Εάν τα πιστεύεις όλα αυτά και δεν είναι τα γραφόμενα σου προϊόντα φτηνής πρόκλησης έχεις σοβαρό πρόβλημα και καλό θα ήταν να ζητήσεις βοήθεια. Καλή τύχη σε σένα αλλά και σε όσα πλάσματα βρεθούν στο δρόμο σου, συμπεριλαμβανομένων και των ανθρωπίνων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να μπεις στο κόπο να γράψεις αν είναι τόσο γενικό και άστοχο το σχόλιο; Για πες μου ρε φίλε, συγκεκριμένα, ποιο απο όλα όσα έγραψα σε κάνει να πιστεύεις οτι έχω σοβαρό πρόβλημα που χρίζει βοήθειας; Θέλω να μου πεις σε ποιο ακριβώς σημείο διαφωνείς και να μου δώσεις επιχείρημα. Το μόνο που καταλαβαίνω εγώ απο όλα τα σχόλια όσων έχετε δυσανασχετήσει με αυτό το κείμενο, είναι οτι δεν ξέρετε να διαβάζετε. Δεν μπορείτε να καταλάβετε καν τι ακριβώς λέει το κείμενο και βιάζεστε να χαρακτηρίσετε τον συγγραφέα χωρίς καν να τον ξέρετε. Και δεν είναι οτι θα βάλω τα κλάματα ή οτι θα στεναχωρηθώ που διαβάζω τέτοιες μπαρούφες. Ίσα-ίσα που σχόλια σαν και τα δικά σου, επιβεβαιώνουν αυτά που γράφω σχετικά με το πόσο ρηχή είναι η σκέψη πολλών ανθρώπων και χαίρομαι που για άλλη μια φορά έχω δίκιο.

      Διαγραφή
  20. Πες τα ρε Alza, μας πρήζουν κάθε λίγο και λιγάκι με gore φωτογραφίες ζώων, οι "ευαίσθητοι".. Το αποκορύφωμα ήταν όταν πόσταραν μια φωτογραφία ενός πατέρα που κράταγε το ματωμένο σώμα του νεκρού του γιου απ'τον πόλεμο στη Συρία..! Μα πόσο, ΠΟΣΟ ηλίθιοι είναι οι άνθρωποι?

    Γνωρίζω ότι σκοτώνονται παιδιά στη Συρία ρε βούρλα και δε περιμένω να μου πεις εσυ για να ευαισθητοποιηθώ με το θέμα, αλλά όχι να ανοίγουμε το facebook πρωί-πρωί και να βλέπουμε νεκρά παιδιά. Έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραία τα λες. Μου άρεσε το σημείο που λες ότι ο λύκος δεν γίνεται φίλος με τα πρόβατα, ούτε το λιοντάρι με το σαλιγκάρι. Έχεις δίκιο βλέποντας την μία όψη των πραγμάτων. Εγώ θα καταθέσω μία ακόμα άποψη που ίσως σου διαφεύγει.
    Πριν ξεκινήσω να διευκρινίσω ότι είμαι αρκετά φιλόζωος και πολύ λίγο κρεατοφάγος.
    Όχι γιατί τα λυπάμαι και τα αγαπώ αλλά γιατί δεν μου κάνουν πάντα καλό.
    Ο μέγας δάσκαλος της ιατρικής Ιπποκράτης λέει χαρακτηρίστικά
    ‘Η τροφή σου είναι το φάρμακο και το δηλητήριο σου’
    Δίνει τεράστια σημασία στην τροφή του σώματος και ακόμα διευκρινίζει ότι όποιος δεν νοεί τι είναι ο άνθρωπος δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει την ιατρική.
    Αντίστοιχα ο Πλούταρχος, ο Πυθαγώρας και άλλοι λένε διάφορα του στυλ..
    ‘είσαι ότι τρώς,, περισσότερους σκότωσε η πολυφαγία παρά η πείνα και γενικότερα διάφορα τέτοια που δηλώνανε ότι το ψόφιο κρέας μεταδίδει απο νοσήματα μέχρι τα άγρια ένστικτα του ζώου. Ο κάθε οργανισμός φέρει πάνω του στοιχεία που ούτε φαντάζεσαι. Όταν τρώς κάτι τρως πολλά περισσότερα από την σάρκα του, τρώς το είναι του. Το να επιλέξω (και όχι να καταπιεστώ) να μην τρώω κρέας δεν το κάνω από συμπόνια.(αν για παράδειγμα ήμουν στην εξοχή και ερχόμουν φατσα φάτσα με οποιοδήποτε ζώω θα ήμουν η ζωή μου, η ζωή σου) , επιλέγω λοιπόν να τρέφω τον οργανισμό μου περισσότερο με καρπούς και χυμούς παρά με κρέατα και αυτό για να μην μπαίνουν μέσα μου αυτά τα ζωώδη άγρια ένστικτα που διατηρούνται στον άνθρωπο λόγο της κρεοφαγίας που μας μάθανε από μικρούς.
    Αντιδράσεις στα λεγόμενα μου θα υπάρχουν σίγουρα. Τουλάχιστον να είναι εμπεριστατωμένες και όχι απλές αντιδράσεις του ζωώδη ένστικτου που επιβιώνει ακόμα μέσα μας. 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια φίλε Jannis!
      Ακριβώς αυτά πιστεύω και έτσι πράττω...

      Διαγραφή
  22. Λοιπόν κατά τη γνώμη σου επειδή έχω ένα γκρουπάκι στο fb με πάνω από 3.000 μέλη και δίκτυο εθελοντών (όχι σωματείο) που σώζουμε αδέσποτα είμαι μια υποκρίτρια που κάτι σάπιο κρύβω πιο μέσα μου ε?
    Οκ στο προσωπικό μου προφίλ κακοποιημένα ΠΟΤΕ ΔΕΝ βάζω μου βάζουνε, παρόλο που τους έχω ΤΟΝΙΣΕΙ να ΜΗ το κάνουνε και ποτέ δεν τα ανοίγω γιατί δεν αντέχω να τα δω ειδικά αν είναι βίντεο...Αυτός μάλιστα είναι και ο λόγος που όπως έγραψα σε ανάρτηση ήμουν στο τσακ να σταματήσω να ασχολούμαι γιατί καθημερινά που έμπαινα μου μαύριζε η ψυχή.

    ΟΜΩΣ!...
    Παρόλο που εγώ δεν αναρτώ τέτοιες εικόνες βάζω ΠΑΝΤΑ ενημερώσεις για τους λογείς μαλακες που πιάστηκαν να κακοποιούν και για τις ποινές που έφαγαν ή τέλος πάντων ενημερώνω για την κατάσταση. Κι αυτό το κάνω γιατί ξέρω πόσο σημαντική είναι αυτή η μικρή αχτίδα φωτός που λέγεται ελπίδα και που χρειαζόμαστε εμείς οι φιλόζωοι που καθημερινά συναντάμε το σκοτάδι για να συνεχίσουμε το έργο μας. Μέσα απ'αυτά παίρνουμε το κουράγιο για να συνεχίσουμε τον απέλπιδο αγώνα μας αλλιώς θα είχαμε σαλτάρει. (αλλά ξέρω εσύ έχεις βγάλει ήδη πόρισμα για μένα...)

    Επίσης να σου πω ότι ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως στον τοίχο του γκρουπ μου μπορεί ΚΑΘΕ μέλος να αναρτά αγγελίες ή εικόνες κακοποιημένων ζώων ΕΛΕΥΘΕΡΑ γιατί αυτοί οι 3.000 άνθρωποι που μπήκαν εκεί μπήκαν συνειδητά γιατί ξέρουν τι θα βρουν και τι θα δουν, ΟΚ?

    Δεν είμαι από τους σκληροπυρηνικούς που λένε ότι αμα τρως κρεας δεν είσαι φιλόζωος παρόλ'αυτά έχω καταφέρει να το μειώσω σε 1 φορά τη βδομάδα αλλά βέβαια είπαμε: εσύ ξέρεις καλα τι ψυχασθένεια κουβαλώ μέσα μου...

    Καλή συνέχεια!

    http://the-red-thin-line.blogspot.gr/2013/02/to-t.html

    Y.Γ. Είμαι φιλόζωη... λιθοβολίστε με...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλή μου Ηλιαχτίδα, γιατί συννέφιασες έτσ ξαφνικα; Αν διαβάσεις προσεκτικά, θα δεις οτι δεν είπα πουθενά ότι είναι κακό να είσαι φιλόζωος, ούτε οτι πρέπει να σε λιθοβολήσουμε, ούτε σε είπα υποκρίτρια και σάπια επειδή έχεις group στο fb. Καλώς και το έχεις και εννοείται οτι εκεί μέσα αναρτάς ότι θέλεις, αφού ο σκοπος του είναι άλλωστε αυτός και αναφέρεται σε άτομα με το συγκεκριμένο ενδιαφέρον. Αυτό που κράζω, είναι η τάση πολλών ανθρώπων που ξέρω εγώ τουλάχιστον, που δεν κάνουν κανέναν φιλοζωικό έργο, και παρόλα αυτά μας το παιζουν φιλόζωοι, αναρτώντας δημόσια σιχαμένες εικόνες κακοποιημένων ζώων. Αυτό εμένα μου φαίνεται υποκριτικό και ανούσιο. Αν εσύ επιτελείς κανονικά φιλοζωικό έργο και έχεις ένα group για ενημερωτικούς σκοπούς, μαζί σου και μπράβο σου. Η διαφωνία λόγων-πράξειων είναι αυτή που με πειράζει και κοροιδεύω. Και δεν έχω βγάλει κανένα πόρισμα για σένα.

      Διαγραφή
  23. Πολύ ενδιαφέρον θέμα και με πολύ ψωμί. Θα ήθελα να σχολιάσω πολλά πάνω σε αυτό.

    1. Κατά τη γνώμη μου δεν υποβαθμίζονται τα ονόματα όταν τα δίνεις σε ζώα. Το τι τους πηγαίνει και δεν τους πηγαίνει είναι θέμα συνήθειας. Προσοχή, δεν υπεισέρχομαι (ακόμα) σε θέματα αξίας της ζωής του ανθρώπου σε σχέση με των ζώων. Απλά σιγά τώρα. Και το Δίας μια χαρά είναι κι αν θες και το Παναγία δεν είναι κακό.

    2. Για το αισθητικό του θέματος. Παλιότερα δε θα συμφωνούσα μαζί σου σε αυτό (θα θεωρούσα ίσως ότι είναι απαραίτητο να προωθείς τις εικόνες για να κάνεις επίκληση στο συναίσθημα, έναν τρόπο επιχειρηματολογίας που πλέον θεωρώ ευτελή), αλλά πλέον πιστεύω πως ο οποιοσδήποτε τρόπος επικοινωνίας των απόψεών μας δημιουργεί συνειδήσεις. Τα λόγια, οι πράξεις (συμβολικές και μη), οι εικόνες. Το να θεωρείς ότι εκθέτοντας τέτοιες εικόνες και, κυρίως, συνηθίζοντάς τες, λύνει κανά πρόβλημα είναι άτοπο: όχι μόνο απομακρύνει από τη λύση του, αλλά θα έλεγα ότι μας βάζει και σε ύπουλα τριπάκια. Αυτό δε σημαίνει ωστόσο πως θεωρώ από την άλλη ότι πρέπει να τα κρύβουμε κάτω από το χαλί. Το θέμα της προβολής της βιαιότητας είναι εκ των πραγμάτων λεπτό. Και μόνο λεπτά δεν αντιμετωπίζεται από τέτοιες εκδηλώσεις υπερευαισθησίας.

    3. Για το υποκριτικό του θέματος. Εδώ χτύπησες διάνα, όχι μόνο στην υποκρισία αυτή καθεαυτή, αλλά και στο ρόλο του internet σε όλα αυτά. Αφήνω το πρώτο κομμάτι (την, ας πούμε "συνειδητή" υποκρισία) μια και το κάλυψες καλά, και πιάνω το δεύτερο (την άγνοια ότι η ηλεκτρονική ευαισθησία παραμένει ηλεκτρονική). Το internet έχει το πολύ μεγάλο μειονέκτημα ότι δίνει την ψευδαίσθηση ότι "κάτι κάνεις". Απομακρύνει τον χρήστη από το υλικό κομμάτι κάθε πράξης του. Εν τέλει τον απομακρύνει από την ίδια την πράξη διότι σε έναν υλικό κόσμο ζούμε και με σκέτες ιδεολογίες και μόνο λόγια δεν αλλάζουνε πολλά.
    Μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι ούτε κατά της τεχνολογίας, ούτε παρελθοντολάγνα. Αντιθέτως δίπλα που λες για το κόλλημα των ανθρώπων με το παρελθόν με βρίσκεις όσο σύμφωνη γίνεται. Επίσης δε θεωρώ τα πάντα "δίκοπα μαχαίρια". Κάπου γέρνει η πλάστιγγα σε όλα τα εργαλεία που έχει εφεύρει ο άνθρωπος και για το internet πιστεύω ότι γέρνει προς το θετικό. Όμως, ίσως επειδή είμαστε καινούριοι στο σπορ (δεν θα χει 20-25 χρόνια ε), αυτή η ουσιώδης λεπτομέρεια μας έχει ξεγλιστρήσει και προς το παρόν είναι μάστιγα αυτή η λανθασμένη εντύπωση ότι συμμετέχοντας σε ηλεκτρονικές δραστηριότητες βοηθάς πραγματικά στο να αλλάξει κάτι.
    Επειδή έχω ασχοληθεί με το θέμα, ξέρω ότι για να αλλάξει το παραμικρό πρέπει να δουλέψεις, να κουραστείς, να τρέξεις, να δώσεις χρήμα και χρόνο, να ξεβολευτείς ρε παιδί μου και δεν είναι ούτε εύκολο, ούτε πάντα ευχάριστο και σίγουρα δεν το παίρνουν όλοι χαμπάρι με το που το αποφασίζεις. Μπορεί και να μην το πάρουνε ποτέ χαμπάρι. Αλλά δεν το κάνεις γι' αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ένα ακόμη δείγμα υποκρισίας, το οποίο συνήθως μου προκαλεί αηδία, είναι η φάση στην οποία παίρνει μπρος η φαντασία μερικών και επινοούν ότι ποινή θέλεις για αυτούς τους εγκληματίες (και για ακόμη χειρότερους φυσικά, στους βιαστές πχ γίνεται πάρτι σαδισμού κάθε φορά). Συμφωνώ κι εγώ τους μισώ, αλλά με το να ακονίζουμε τις δηλητηριώδεις γωνίες του μυαλού μας βγάζουμε ένα μίγμα εκδίκησης-χολής-μίσους-απανθρωπιάς-υποκρισίας-επιδειξιομανίας που μου φέρνει αναγούλα.
    Βέβαια, επειδή ανέφερες τα 16χρονα, ε σε αυτά ας δώσουμε λίγο credit προς το παρόν γιατί αυτές οι ηλικίες 12-17 είναι αρκετά παρορμητικές και δεν έχουν δει και πολλά πράγματα ακόμα. Δε σημαίνει απαραιτήτως ότι θέλουν να επιδείξουν υπερευαισθησία, αλλά ακόμη κι αν το κάνουν δεν αποκλείεται να το εννοούν.
    Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή, πάνε πάνω από 10 χρόνια, είχα δει μια είδηση για έναν τύπο που μαλάκωνε με χημικό τρόπο τα κόκκαλα των γατιών και τα έχωνε σε βαζάκια για διακοσμητικά, όπου τα τάιζε με σωληνάκι. Είχα νιώσει τέτοια φρίκη (και τώρα που το σκέφτομαι φυσικά ανατριχιάζω) που είχα παραληρήσει σε εκείνο το petition με διόλου ευγενικές εκφράσεις (και μερικές αρκετά άσχημες προτάσεις για εκδίκηση). Σήμερα δε θα το έκανα για κανένα λόγο. Όμως η τότε αγανάκτησή μου ήταν πέρα για πέρα ειλικρινής.
    Να σημειώσω επίσης ότι στην ηλικία αυτή είναι πολύ πιθανό να μην έχεις καθαρή εικόνα του τι πραγματικά σημαίνει "πόνος" σε αυτόν τον κόσμο, οπότε πράγματα που αφορούν κακοποίηση ζώων παίρνουν μεγαλύτερες διαστάσεις στα μάτια σου.

    4. Για το οικολογικό. Χα, εδώ θα μπορούσαμε να συζητάμε επί σελίδες. Από τη μία οκ, έχεις απόλυτο δίκιο, ο άνθρωπος είναι ένα μόνο από τα πολλά ήδη που ήρθαν και μοιραία θα φύγουν από τον πλανήτη. Δεν έχουμε καμία τρομερή σημασία γι'αυτήν την ταξιδιάρα σφαίρα και σίγουρα δεν αποτελεί κληρονομιά "μας". Ίσως και η ίδια η φύση. Ήρθε και θα φύγει. Και κάποια στιγμή και η ίδια η γη. Οπότε σε μακροσκοπικό επίπεδο λίγο ρόλο παίζει το αν θα “σώσουμε” το περιβάλλον ή όχι.
    Σε επίπεδο παροντικό όμως πιστεύω παίζει ρόλο διότι η ζωή μας εξαρτάται από το πού ζούμε. Το περιβάλλον επηρεάζει την υγεία μας. Ακόμη και σε αυτό το πλαίσιο όμως, τελευταία έχω αρχίσει να αμφισβητώ (ή έστω να χρειάζομαι περισσότερα πειστήρια) ότι η οικολογική συνείδηση είναι αυτό που μας λένε ότι είναι. Κατ' αρχάς η μεγάλη πλειονότητα της ανθρωπότητας ζει σε αστικά κέντρα, μαζί με τα κατοικίδιά τους. Οπότε ποια οικολογία; Ακόμη κι αν είναι παράδεισος ο υπόλοιπος πλανήτης, δισεκατομμύρια ανθρώπων και ζώων ζουν εν μέσω ατμοσφαιρικής ρύπανσης, ηχορρύπανσης ή και αισθητικής ρύπανσης ακόμα (το γκρίζο δε νομίζω ότι κάνει καλό στην ψυχολογία) και δε συμμαζεύεται.
    Αλλά έστω ότι η οικολογική συνείδηση είναι όντως αυτό που μας λένε ότι είναι. Και πάλι βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Για κάθε μία σελίδα χαρτιού που ανακυκλώνουμε, δέκα τάνκερ κόβουν βόλτες στους ωκεανούς του πλανήτη υπερμολύνοντας νερό και αέρα. Για κάθε ένα σκυλί που του βρίσκουμε σπίτι, σφάζονται εκατό άμοιρες χήνες που έχουν βασανιστεί βάναυσα ώστε να αποκτήσουν λιπαρό συκώτι και να τρώνε (στο ίδιο σπίτι πιθανόν που υιοθέτησε το σκυλί) φουά γκρα. Ή ξεσπιτώνονται χιλάδες ζώα που τους καταστρέφουμε το “σπίτι” για χ ψ άσχετους λόγους (εργοστάσια, θέρετρα κλπ).
    Τι θέλω να πω; Αν δεν αλλάξει ο τρόπος που λειτουργούμε σαν κοινωνία, η “οικολογική συνείδηση” (αν πρέπει να υπάρχει και όποια μορφή κι αν πρέπει να έχει τελικά) είναι κενό γράμμα. Από την υπερκατανάλωση και την πολεοδομία μέχρι την τεχνολογία παραγωγής και ό,τι τέλος πάντων έχει σχέση. Ας το κυνηγάς το ζήτημα πολιτικά, νομικά, συνειδησιακά και ας αγοράζεις φρέσκιες κόλλες χαρτί χονδρικής. Προτιμότερο είναι κατ' εμέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 5. Για την κρεατοφαγία. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν το κάνουν για να μη σκοτώνουν ζωάκια (γιατί τότε μπαίνουμε στο τριπάκι που η μόνη του κατάληξη είναι να τρώμε χώμα από τη Σελήνη), αλλά γιατί πρώτον το κρέας βρίσκεται ψηλότερα στη διατροφική αλυσίδα και άρα απαιτείται περισσότερη ενέργεια για να παραχθεί και επιβαρύνεται περισσότερο το περιβάλλον και δεύτερον διότι η καθημερινή κατανάλωση κρέατος είναι περισσότερο μια πολιτιστικά επίκτητη συνήθεια. Για να μην πω καπιταλιστικά επίκτητη διότι η αντίστοιχη βιομηχανία είναι τερατωδώς μεγάλη και κερδοφόρα (και ποντάρει και υπέρογκα ποσά στη διαφήμιση μην ξεχνάμε). Αν λοιπόν η οικολογική συνείδηση κάποιου είναι αμυντική, η χορτοφαγία είναι μια καλή επιλογή και έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο από όση ανακύκλωση κι αν κάνει ή όσο κι αν αποφύγει το αυτοκίνητο χάριν του ποδηλάτου. Αν η οικολογική συνείδηση είναι επιθετική (πολιτική, ιδεολογική κλπ), βλ. 4.
    6. Για την αξία της ζωής ανθρώπων και ζώων. Ναι, έκανα κι εγώ κάποτε το λάθος να ανάγω την αξία της ζωής στη συναισθηματική/νοητική πολυπλοκότητα των ζώων. Δεν είμαστε όμως σε θέση να την κρίνουμε τελικά. Στον άνθρωπο όμως, θα μου επιτρέψεις να θεωρώ ότι δίνουμε (με το ίδιο σκεπτικό) προτεραιότητα μόνο και μόνο επειδή είμαστε άνθρωποι. Αν ρώταγες έναν σκύλο ποιον θα έσωζε από την πυρκαϊά πολύ πιθανό να σου έλεγε ότι θα έσωζε το σκυλί κι όχι το μωρό. (άσχετο που αν έφτανες στο σημείο να κάνεις τέτοιες συζητήσεις με ένα σκύλο θα είχες πιο σοβαρά πράγματα να σε προβληματίζουν από την εν λόγω υποθετική πυρκαϊά :P)
    Όμως διαφωνώ σε αυτό το κλασικό επιχείρημα που υπάρχει και στο κείμενο του άρθρου και στα σχόλια κάτω: “εδώ υπάρχουν άνθρωποι που πεινάνε κι εσείς ασχολείστε με τα γατιά”. Σε αυτόν τον κόσμο υπάρχουν προβλήματα για όλα τα γούστα. Κάποιοι θα ασχοληθούν με τους ανθρώπους και κάποιοι με τα γατιά. Κακό δεν είναι (δεδομένου πάντα ότι η ενασχόληση όπως είπαμε πιο πάνω είναι ουσιαστική). Αν περιμέναμε να λύσουμε εντελώς ένα πρόβλημα πριν πάμε στο επόμενο, ακόμη θα προσπαθούσαμε να τρίψουμε πέτρες για φωτιά. Η ανθρωπότητα κάνει multitasking και καλά κάνει.

    Επίσης εδώ πρέπει να δώσω ένα credit στην NamNaira γι' αυτό που είχε πει στο θέμα με τους γκέι γάμους. Εδώ ναι, ισχύει αυτό που λες, παίζει πολλή δήθεν ευαισθησία και, μπορεί να μην είναι εγκληματική όπως ο βασανισμός των ζώων, αλλά σίγουρα είναι εκνευριστική. Είναι διαφορετικό διότι το ζήτημα των γκέι είναι κατά βάση πολιτικό ενώ το ζήτημα με τα αδέσποτα είναι κατά βάση προσωπικό (το ότι κυκλοφορεί ένας ψυχάκιας και τα βασανίζει είναι παρόμοιο με το ότι κυκλοφορεί ένας σίριαλ κίλερ, όχι στη σοβαρότητα, αλλά στην αιτία και στον τρόπο αντιμετώπισης). Είναι, σε τελική ανάλυση, μεμονωμένο περιστατικό. Για τα οικολογικά ζητήματα, που γενικά δεν έχουν σχέση με την κακοποίηση γατιών και σκυλιών βλ. 4.

    Παραλήρησα λίγο και το παραξεφτίλισα ε; Τέσπα, γι' αυτό είμαστε στο blog, για να λέμε καμιά κουβέντα. Ελπίζω να μην κοίμησα όλο τον κόσμο :)
    Συνέχισε γερά Alza, ωραίος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου ρε czasoprzestrzeń (στραμπούλιξα τα δάχτυλα μου για να το γράψω)με τα σχόλια-δοκίμια σου. Έδωσες τοσο χρόνο για να απαντήσεις που παρόλο που πνίγομαι θα ήταν άδικο απο πλευράς μου να μην απαντήσω. Πάμε ένα ένα

      1. Συμφωνώ οτι δεν έχει καμια σημασία, όμως όπως πολύ σωστά λες, τα ονόματα που δίνουμε, λόγω συνήθειας τα συσχετίζουμε με κάτι. Όπως θα γελάσεις εσύ αν δεις έναν διμετρο βλοσυρό άντρα με αυστηρό βλέμα και αγαλματένιο κορμί και σου συστηθεί ως "Σούλης" έτσι και εγώ ξενερώνω με ονόματα που έχουν συσχετιστεί με θεούς ή ήρωες και δίνονται αλόγιστα σε οποιοδήποτε τετράποδο. Δε μου κολλάει απλά.
      2. Κανείς φυσικά δεν λέει να κρύβονται τα προβλήματα κάτω απο το χαλί, αλλα και το FB δεν είναι μέρος για να παρουσιάζεις ή να εκθέτεις ένα τέτοιο πρόβλημα, ειδικά με τέτοιο τρόπο. Στην τελική πλέον παιδάκια μπαίνουν μέσα και δεν ειναι ανάγκη να βλέπουν τέτοιες σιχαμένες εικόνες.
      3. Συμφωνώ.
      4. Συμφωνώ εν μέρει μαζί σου, όμως την ρύπανση στις πόλεις πχ, δεν μπορείς να την γλιτώσεις, γιατί για να συντηρήσεις τόσο κόσμο σε ένα σημείο, αναγκαστικά θα ρημάξεις και θα μολύνεις. Αν δεν θες ρύπανση πρέπει να πας στο χωριό. Πας όμως; Δυστυχώς δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Γενικά ο υπερπληθυσμός δημιουργει τρομερή ζήτηση, που για να την καλύψεις θα εκμεταλλευτείς το περιβάλλον. Τώρα, η έλλειψη παιδειας και υποδομών κάνουν την εκμετάλλευση αυτή άσχημη και την στρέφουν εις βάρος μας, αυτό όμως έιναι άλλο θέμα, αλλά οτι χρειάζεται εκμετάλλευση χρειάζεται.
      5. Δεν νομίζω οτι η κρεατοφαγία είναι πολιτιστικά επίκτητη συνήθεια. Πολύ πριν οποιοδήποτε πολιτισμό ο άνθρωπος έτρωγε κρεας. Ανήκει στη διατροφική μας λίστα. Αντίθετα θα έλεγα οτι η φανατική φυτοφαγεία είναι πολιτιστικά επίκτήτη και έχει γίνει της μόδας. Και δεν ειναι οτι με ενοχλεί, αλλά δεν μπορώ και να μη σχολιάσω, όταν μου το παίζει ο άλλος φιλόσοφος μόνο και μόνο γιατί τρώει χόρτα.
      6. Δεν βρήκα πουθενά στο κείμενο να λέει οτι υπάρχουν "άνθρωποι που πεινάνε γιατί ασχολείστε με γατιά". Συμφωνώ μαζί σου για το multitasking, απλά λέω να μην τα εξισώνουμε όλα.
      Καλησπέρα!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ!! Το εκτιμώ ιδιαιτέρως :)

      4. Γενικά κάτι τέτοιο εννοούσα, ότι η οικολογική συνείδηση πρέπει να έχει πιο δομικό χαρακτήρα. Πώς θα λειτουργούν οι μεγαλουπόλεις ώστε να μολύνουν όσο το δυνατόν λιγότερο. Ή πώς θα γίνει πιο πρακτική η επαρχία :P
      Γι' αυτό και είπα ότι πρέπει να έχει χαρακτήρα κοινωνικό, συνειδησιακό, πολιτικό (και προσθέτω: επιστημονικό).
      5. Λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά: είπα η καθημερινή κατανάλωση κρέατος, όχι η κατανάλωση γενικά. Συμφωνώ ότι ο άνθρωπος είναι και κρεατοφάγος.
      6. Συγγνώμη, ίσως να το είδα κάπου στα σχόλια και να το γενίκευσα.. Πάντως ήθελα να το πω αυτό με το multitasking και πήρα φόρα :P

      Διαγραφή