Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

Κακή, μαύρη ψήφο...

Αρχικά να πω ένα γειά, γιατί είχα να περάσω καιρό απο εδώ. Μετά τις εκλογές θα τα πούμε λίγο, αλλά προς το παρόν θα δώσω μια πρόταση μια που ξέρω οτι πολύς κόσμος δεν ξέρει τι να ψηφίσει. Να τονίσω μερικά πράγματα για να μην έχουμε παρεξηγήσεις...

Πρώτον, δεν λέω σε κανέναν τι να ψηφίσει. Χέστηκα τι θα ψηφίσετε, απλά λέω την δική μου γνώμη μου η οποία δεν είναι και πολύ ψαγμένη, το παραδέχομαι, μια που η πολιτική ανέκαθεν με αηδίαζε.
Δεύτερον, δεν ξέρω κανέναν απο αυτούς που αποτελούν το παρακάτω κόμμα. Και εγώ μέσα απο ένα άλλο blog το είδα και απλά το βάζω και εδώ γιατί μου φάνηκε αξιόλογο. Στο Internet γίνεται χαμός με αυτό το κίνημα αλλά τα γαμημένα τα ΜΜΕ ούτε μια αναφορά σε αυτούς, αλλά χιλιάδες αναφορές σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και τα μπάσταρδα μικροκομματάκια τους.
Τρίτον, εύχομαι ολόψυχα και μέσα απο τα βάθη της καρδιάς μου, τον πιο μαυρό, κακό και άθλιο, τρομακτικό, σάπιο και βρωμερό, τραγικό, παρδαλό και απαξιωτικό ψόφο της κακιάς ώρας, σε κάθε γαμίδι που θα ψηφίσει ΠΑΛΙ μπλε ή πράσινο....Δεν έχετε πλέον καμία δικαιολογία... είστε είτε λαμόγια, είτε υπερβολικά πανηλίθια ζώα και απλά μολύνετε τον τόπο... κανένα έλεος, είτε είστε συγγενείς, είτε φίλοι ή γνωστοί.....να πάτε στο διάολο και να μείνετε εκεί....

Δεν εχω χρόνο να γράψω κάτι παραπάνω οπότε στο ψητό...

ρίξτε μια ματιά στο "Δημιουργία Ξανά".

Πρόκειται όπως φάινεται, για ένα κόμμα που αποτελείται απο νέα άτομα του επιχειρημαικού και επιστημονικού κόσμου κυρίως, δεν προέρχεται απο κάποια πολιτική κίνηση του παρελθόντος και οι θέσεις τους είναι σοβαρές, λογικές και ανθρώπινες. Δεν έχουν δεξιές ή αριστερές ή κεντρόες ταμπέλες (ή δεν τις πήρα χαμπάρι) και ο πρόεδρος του κόμματος σε μια ομιλία του που άκουσα, μιλάει σαν άνθρωπος και όχι σαν αμόρφωτος καραγκιόζης, που πετάει ξύλινους λόγους και νομίζει οτι μας μπερδεύει....

Αυτά. Προς το παρόν παύση. Καλό σ/κ λαμόγια....


Υ.Γ. Οι γιαγιάδες και οι παπούδε είναι καλοί όταν μας χαρτζιλικώνουν και γενικά μας αγαπάνε και εμείς το ίδιο κλπ κλπ. Την Κυριακή όμως -και θα το πω όσο πιο ευγενικά μπορώ- πάρτε τις ταυτότητες απο τις κωλόγριες/κωλόγερους που έχετε στις οικογένειές σας, μια που δεν θέλουμε και δεν χρειαζόμαστε την γνώμη τους.....

4 σχόλια:

  1. Μόλις έπεσαν τα μάτια μου στο Δημιουργία Ξανά και παραλίγο να πάθω διπλό εγκεφαλικό! Το ίδιο σκεφτόμουν και εγώ μαζί σου! Αρκετά ισορροπημένη παράταξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πίστεψέ με, γνωρίζω άτομα που θα έπρεπε να μην έχουν πολιτικά δικαιώματα και θέλω να γίνω serial killer που το γαμημένο το σύστημα μας εξισώνει και έχουμε ηλίθιοι και ευφυείς τα ίδια πολιτικά δικαιώματα...

      Διαγραφή
    2. Το θέμα αυτό αγγίζει και τον δικό μου ευαίσθητο ψυχικό κόσμο και θα αναπτύξω το ζήτημα μετά το εκλογικό αποτέλεσμα, μια που δεν θέλω να γαμωσταυρίσω ακόμα τους συμπολίτες μου, παρά να τους δώσω άλλη μια ευκαιρία να αποδείξουν πόσο καθυστερημένα κοπρόσκυλα είναι...

      Διαγραφή
  2. ZEIS???????????????Doksa tw Alza kai tous allous 8eous....pshle an to les esy, kati ksereis, paw na to psaksw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή